فروش Street Fighter 6 به بیش از 2 میلیون نسخه رسید


کپکام اعلام کرد که Street Fighter 6 بیش از 2 میلیون نسخه فروخته است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Capcom به تازگی اعلام کرده است که فروش Street Fighter 6 از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده است. در این مناسبت، Capcom به بازیکنان نشانی می دهد تا از آنها قدردانی کنند.

بازی Street Fighter 6 به عنوان جدیدترین نسخه از این سری پس از انتشار Street Fighter 5، توانست در هفته اول انتشار خود یک میلیون نسخه بفروشد. Capcom انتظار دارد Street Fighter 6 بیش از 10 میلیون نسخه بفروشد. در حالی که نسخه پنجم در طول چرخه عمر خود موفق به فروش 7 میلیون نسخه شد. اگر Street Fighter 6 بتواند با این نرخ به فروش خود ادامه دهد، احتمالاً زودتر از حد انتظار به 10 میلیون نسخه خواهد رسید.

بازی Street Fighter 6 در Xbox Series X | Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC را می توان تجربه کرد. این نسخه شامل 18 شخصیت قابل بازی، حالت داستانی جدید به نام World Tour و بخش Battle Hub به عنوان یک لابی اختصاصی برای مسابقات آنلاین است. رشید به عنوان اولین جنگنده Street Fighter 6 در تاریخ 2 آگوست (24 ژوئیه) به بازی اضافه می شود و شخصیت های AKI، Ed و Akama در Year 1 Pass معرفی خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Halo Infinite Team به نقشه های جدید فصل 3 می پردازد