اعضای فرقه Lin Kui در تریلر بازی Mortal Kombat 1 معرفی شدند


استودیوی Netherworld تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 منتشر کرده است که شخصیت‌های Smoke، Cyrex، Sector، Rain و Frost را به نمایش می‌گذارد.

NetherRealm دومین تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 را منتشر کرد که اعضای فرقه Lin Koi در آن حضور دارند. تریلر با Scorpion و Sub-Zero شروع می شود و در نهایت Smoke به آنها در نبرد می پیوندد. قبیله Lin Kui از قاتلان معروفی مانند Sub-Zero، Cyrex، Smoke، Sektor و Frost تشکیل شده است.

دانلود فیلم آپارات

تریلر گیم پلی Mortal Kombat 1 برای اولین بار تعدادی از مبارزان مهمان مانند Cyrax، Sektor و Frost را به نمایش می گذارد. همانطور که Cyrax برای از بین بردن دشمنان یک اره مویی را از سینه خود بیرون می آورد، Sektor می تواند موشک های خانگی شلیک کند. شخصیت فراست نیز خوشه هایی از یخ پرتاب می کند و آنها را در سینه دشمنان قرار می دهد. این تریلر شخصیت Rain را به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی در Mortal Kombat 1 نشان می دهد.

آماده شدن رین برای مبارزه در Mortal Kombat 1

مبارزه با دود در بازی Mortal Kombat 1

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 28 سپتامبر 1402 (19 سپتامبر 2023) برای کاربران پلی استیشن 5، Xbox Series X در دسترس خواهد بود. Xbox Series S، Nintendo Switch و PC شامل می شوند. پیش‌خریداران Mortal Kombat 1 می‌توانند نسخه بتا را در ماه آگوست بررسی کنند. در حالی که با خرید نسخه های Premium و Kollector، می توانید بازی را از 24 سپتامبر 1402 (15 سپتامبر 2023) کشف کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر فیلم The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان بازگشت شر را نشان می دهد