تریلر فیلم The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان بازگشت شر را نشان می دهد

لوکاس فیلم اولین تریلر رسمی سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت سیث هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر از سری آینده از دنیای جنگ ستارگان منتشر شد. همانطور که قبلاً قول داده بودیم، لوکاس فیلم امروز اولین تریلر رسمی سریال The Acolyte را منتشر کرد که در آن شاهد مبارزه یک شخصیت مرموز با یک استاد جدی هستیم، سپس یک جدی جوان را آموزش می‌دهد و در پایان فیلم The Sith Lord نشان داده می‌شود که قدرت بالایی دارد. اما در حال حاضر هویت این شخصیت مشخص نیست و در ادامه می توانید این نمایش را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش دستیار از روز سه شنبه 4 ژوئن 2024 (15 ژوئن 1403) با پخش همزمان دو قسمت اول از دیزنی پلاس آغاز می شود و قسمت های باقی مانده به صورت هفتگی پخش می شود. همچنین پوستر دیگری از سریال The Acolyte منتشر شده است که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر جدید سریال The Acolyte

آماندا استاینبرگ، لی جونگ جائه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاسینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری آن ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لویوا، جوناس سوتامو، دین چارلز چپمن، مارگاریتا لویوا و امی سانگ آنها از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte نقش آفرینی می کنند. لزلی هدلنداو یکی از سازندگان و کارگردانان سریال عروسک روسی است و تهیه کنندگی سریال The Acolyte را بر عهده دارد که دو قسمت از این سریال را با کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر نیز کارگردانی کرده است.

بخوانید  بازی Legend Of Zelda: Breath Of The Wild را فقط با 30 دلار بخرید

سری جدید جنگ ستارگان به عنوان یک تریلر تاریک توصیف می شود که قرار است بینندگان را به دوران کهکشانی ببرد که در آن نیروهای تاریک در حال ظهور در آخرین روزهای جمهوری در حال شکل گیری هستند. یک پاداوان (شاگرد) سابق بار دیگر با ارباب جدی خود برای تحقیق در مورد یک سری جنایات به هم پیوسته همکاری می کند، اما آنها متوجه می شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، شیطانی تر و خطرناک تر از آن چیزی است که ابتدا انتظار داشتند.

سریال Acolyte تقریباً 100 سال قبل از رویدادهای Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در پایان جمهوری اتفاق می افتد. پیش از این دافنه کین قول داده بود که تمرکز این سریال بر روی گروه شیطانی Sith باشد. این در واقع اولین بار در اقتباس های جنگ ستارگان است که یک فیلم یا سریال بر روی اربابان شیطانی سیث تمرکز می کند. سریال الموسید در 8 قسمت تولید شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر