تریلر جدید Furiosa: Mad Max Saga دنیا را به آتش می کشد

تریلر جدیدی از Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شده است که بیشتر محیط‌های حماسی و اکشن پسا آخرالزمانی را که شخصیت اصلی در آن درگیر خواهد شد، نشان می‌دهد. این نگاه جدید به اسپین آف Mad Max – که به عنوان یک فیلم اکشن مستقل از کارگردان جورج میلر ارائه شده است – پیش نمایشی است از آنچه طرفداران این مجموعه می توانند انتظار داشته باشند، از جمله ماشین های تخیلی در وحشی وحشی دورافتاده، کریس همسورث در نقش جنگ سالار Dementus، و حتی چند نگاه اجمالی از Mad Max: Fury. شرور به یاد ماندنی جاده، ایمورتان جو.

و اگر تعجب می کنید، تریلر از ریمیکس سنگین «مردی که دنیا را فروخت» نیروانا استفاده می کند تا لحن انفجاری ایجاد کند.

با بازی آنیا تیلور جوی در نقش Furiosa جوان – این نقش در اصل توسط شارلیز ترون در Fury Road بازی شد – این فیلم منشأ جنگجوی جاده و چگونگی تبدیل شدن او به یک افسانه صحرا را نشان می دهد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “در حالی که دنیا از هم می پاشد، Furiosa جوان از محل سبز بسیاری از مادران ربوده می شود و به دست انبوهی از دوچرخه سواران به رهبری جنگ سالار Dementus می افتد.” “در حین سفر به سرزمین بایر، آنها با قلعه ای روبرو می شوند که توسط The Immortan Joe ریاست آن اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید از آزمایش های زیادی جان سالم به در ببرد و وسایلی را برای بازگشت به خانه جمع آوری کند.”

بخوانید  Diablo Immortal در حال دریافت یک حالت Boss Rush است

پس از مرگ هیو کیز-برن چندین سال پیش، میلر نقش جاودانه جو را به همراه بازیگر استرالیایی لاچی هالم بر عهده گرفت و آلیلا براون و تام برک نیز در میان بازیگران فیلم حضور دارند. Furiosa: A Mad Max Saga در تاریخ 24 می 2024، تقریبا 10 سال پس از اکران آخرین فیلم این فرنچایز، در سینماها اکران خواهد شد. انتظارات برای این فصل از حماسه Mad Max زیاد است، زیرا Kingdom Of The Planet Of The Apes برای جلوگیری از درگیری مستقیم با Furiosa، تاریخ انتشار آن را کمی به تعویق انداخته است.