اولین تصویر برای آواتار 3 موجود جدید فیلم را نشان می دهد

تصویر مفهومی جدیدی برای Avatar 3 ساخته جیمز کامرون منتشر شده است که در آن شاهد موجودی جدید از دنیای پاندورا هستیم.

فیلم آواتار: راه آب سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان شده است و هنوز زمان زیادی تا اکران سومین فیلم آواتار باقی مانده است. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتصویر جدیدی از آواتار 3 منتشر شد جیمز کامرون کارگردان آواتار تصویر جدیدی از فیلم هنوز نامشخص آواتار 3 منتشر کرده است که در آن شاهد یک موجود جدید هستیم. در زیر می توانید این کانسپت آرت را مشاهده کنید:

موجود جدیدی از دنیای پاندورا به نام مدوسا در هنر مفهومی برای آواتار 3 به نمایش گذاشته شد.

کامرون تایید کرد که در فیلم آواتار 3 شاهد حضور چند موجود جدید در دنیای پاندورا هستیم، موجودی که در تصویر مدوسا نام دارد. مدوسا ابتدا در آواتار 3 معرفی خواهد شد و سپس شاهد بازگشت او در آواتار 4 خواهیم بود. نکته جالب دیگر این است که کامرون تایید کرد که مدوسا در فیلمنامه اصلی فیلم آواتار در سال 1995 و در پیش نویس فیلمنامه بازسازی سال 2009 حضور داشته است. آواتار که پروژه 880 نام داشت اما در نسخه نهایی فیلم شاهد حضور او نبودیم و در نهایت حذف شد.

سام ورتینگتون، زویی سالدانا، سیگورنی ویور، استیون لانگ، جولز دیوید مور، سی سی اچ. پوندر، جیووانی ریبیسی، دیلیپ رائو، مت جرالد، کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ادی فالکو، برندان کویل، جمین کلمنت، بریتین دالتون، ترینیتی جو لی پلیس، جک شامپاین، بیلی باس، فیلیپ گلو، Oona Chaplin و Michelle Yeoh از جمله بازیگرانی هستند که در Avatar 3 حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می پردازند.

Avatar 3 برای اکران در 19 دسامبر 2025 برنامه ریزی شده است، Avatar 4 برای اکران در 21 دسامبر 2029 برنامه ریزی شده است و Avatar 5 برای اکران در 19 دسامبر 2031 برنامه ریزی شده است. او مسئولیت کارگردانی تمام قسمت های جدید آواتار را بر عهده دارد جیمز کامرون خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، کامرون در کنار آن است جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنواو همچنین مسئولیت نوشتن هر چهار دنباله آواتار را بر عهده دارد.

بخوانید  Jonathan Nolan Shares The Origin Of The Dark Knight's Most Famous Line

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر