بسته الحاقی Elden Ring دارای چندین پایان خواهد بود

هیدتاکا میازاکی تایید کرده است که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree به اندازه Elden Ring دارای پایان نخواهد بود.

FromSoftware بسته الحاقی Elden Ring's Shadow of the Erdtree را بزرگترین بسته DLC خود می نامد. این بسته الحاقی محتوای زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد، از جمله بیش از 10 رئیس جدید و یک نقشه بزرگتر از منطقه Limgrave، اما آنها از پایان چه انتظاری می توانند داشته باشند؟ هیدتاکا میازاکیکارگردان Elden Ring اخیراً اعلام کرده است که اگرچه این بسته الحاقی حاوی چندین پایان خواهد بود، اما تعداد پایان‌های بازی اصلی را نخواهد داشت.

در مصاحبه ای با نشریه چینی Zhuanlan-Zhihu، از هیدتاکا میازاکی در مورد پایان بسته الدن رینگ سوال شد. در پاسخ، کارگردان تحسین شده تایید کرد که Shadow of the Erdtree پایان های کمتری نسبت به بازی اصلی دارد. با این حال، بازیکنان در این بسته الحاقی چند گزینه خواهند داشت. بازی آلدن رینگ 6 پایان متفاوت داشت. در همین حال هیدتاکا میازاکی تایید کرد که داستان DLC و بازی اصلی روی هم تاثیری ندارند.

Shadow of the Erdtree Expansion برای Elden Ring 1 ژوئیه 1403 (21 ژوئن 2024) در دسترس برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، و سری ایکس باکس Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی که با قیمت 39.99 دلار عرضه خواهد شد، اولین و تنها DLC بازی خواهد بود. البته FromSoftware توسعه نسخه دیگری از Elden Ring را رد نمی کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Terminator: Survivors، Greedfall 2 و تمامی اعلانات Nacon Connect 2024