توانایی تجربه Ghost of Tsushima بدون حساب PSN

استودیوی Soccer Punch اعلام کرده است که بازیکنان دیگر برای تجربه داستان Ghost of Tsushima نیازی به اکانت PSN نخواهند داشت.

تصمیمات اخیر سونی در مورد الزام داشتن حساب کاربری شبکه پلی استیشن برای تجربه Helldivers 2 با واکنش منفی بسیاری از طرفداران روبرو شده است. وضعیتی که سوالات زیادی را برای بازیکنان کامپیوتر ایجاد کرد. همزمان با نزدیک شدن به انتشار Ghost of Tsushima برای رایانه های شخصی، بازیکنان نمی دانستند که آیا این بازی نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد یا خیر. اکنون استودیوی Sucker Punch با صدور بیانیه ای این سردرگمی را برطرف کرده است.

این استودیو در شبکه اجتماعی اعلام کرد. با توجه به امکان تجربه حالت Legends در کراس پلی، این موضوع چندان دور از ذهن نبود.

سونی تصمیم خود مبنی بر نیاز به یک حساب PSN برای آزمایش Hell Divers 2 را تغییر داده است

سونی پس از آن که داشتن یک حساب کاربری PSN برای تجربه Helldivers 2 را ضروری کرد، با واکنش شدید طرفداران مواجه شد. بسیاری از کاربران بازی خود را بازگرداندند و سونی همچنان بر تصمیم خود ایستاده و این بازی را از فروشگاه‌های بیش از 170 کشور حذف کرد. با توجه به انتقاد طرفداران از این تصمیم، سونی به کاهش جایگاه خود ادامه داد. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «هواداران Hell Divers، ما نظرات شما را در مورد لزوم پیوند دادن یک حساب کاربری پلی‌استیشن برای تجربه بازی در رایانه شنیده‌ایم.»

Ghost of Tsushima Director's Cut در تاریخ 27 می (16 می) برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ویدیوی گیم پلی Alan Wake 2 با محوریت نمایش Saga Mind Place Anderson