ویدیوی گیم پلی Alan Wake 2 با محوریت نمایش Saga Mind Place Anderson


Remedy Entertainment به تازگی ویدیوی گیم پلی جدیدی از Alan Wake 2 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان بازی Ellen Wake 2 به تازگی تریلر جدیدی از گیم پلی ساخته جدید خود منتشر کرده اند. ویدئوی مورد بحث بر روی شخصیت ساگا اندرسون، قهرمان دوم بازی که به عنوان یک مامور FBI شناخته می شود، تمرکز دارد. این تریلر Mind Place این شخصیت را معرفی می کند. مکانی در ذهن شخصیت که کاربران در هر زمان می توانند به آن دسترسی داشته باشند. ساگا از آن برای بررسی آهنگ های خود استفاده می کند. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شخصیت Anderson Saga می تواند در این مکان به چندین آیتم مانند نقشه ها و اسکرول ها دسترسی داشته باشد. ما همچنین نمودار موردی را می بینیم که وضعیت کلی تحقیقات، اهداف و موارد دیگر را برای طرفداران سری الن ویک ارائه می دهد. بازیکنان علاوه بر شخصیت فوق الن ویک را نیز کنترل می کنند. کاربران می‌توانند در طول بازی Alan Wake 2 بین این دو شخصیت جابه‌جا شوند. مفهومی که سام لیک، خالق این مجموعه، آن را جالب‌تر و جاه‌طلبانه‌تر توصیف کرده است.

بازی Alan Wake 2 17 اکتبر (25 اکتبر) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه اول را تجربه کرده اید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  صرفه جویی زیادی در جعبه باز Nintendo Switch Joy-Cons