صرفه جویی زیادی در جعبه باز Nintendo Switch Joy-Cons


اگر به مجموعه جدیدی از Joy-Con نیاز دارید، این معامله eBay با زمان محدود برای مجموعه های Joy-Con جعبه باز نارنجی و بنفش ارزش دیدن دارد. با این پیشنهاد شما می توانید نئون بنفش/نارنجی Joy-Cons را فقط با 59.95 دلار گیر بیاورید (معمولا 80 دلار) و ارسال رایگان.

Joy-Cons ارائه شده در شرایط “جعبه باز” هستند، که شرح eBay به این معنی است که “در شرایط عالی، نو و بدون سایش است”، و آنها در بسته بندی اصلی خود با تمام لوازم جانبی ارسال می شوند – فقط در کارخانه مهر و موم نشده است.

شرحی ارائه نشده است

خرید اقلام استفاده شده در eBay می تواند شبیه یک قمار باشد، اما فروشنده Pezz’s Inc بر اساس بیش از 291000 بررسی، امتیاز بازخورد مثبت 99.9٪ دارد و فهرست نشان می دهد که بیش از 200 نفر قبلا Joy-Cons را در جعبه باز خریداری کرده اند. آنها همچنین 30 روز ضمانت بازگشت وجه و ارسال رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین ما مطمئن هستیم که تا زمانی که شرایط جعبه باز را نداشته باشید، این خرید ارزشمند است.

این لیست می گوید که تعداد محدودی در دسترس است، بنابراین اگر به این معامله علاقه مند هستید، به eBay بروید و تا زمانی که هنوز در دسترس هستند، Joy-Con های بنفش و نارنجی را بگیرید.

اگر به معاملات دیگر کنترلرهای Nintendo Switch علاقه مند هستید، 8bitDo Ultimate – یکی از کنترلرهای شخص ثالث مورد علاقه ما – در حال حاضر با قیمتی کمتر از 59.50 دلار (معمولاً 70 دلار) به فروش می رسد. ما همچنین بهترین معاملات نینتندو سوییچ موجود در آمازون را جمع‌آوری کرده‌ایم که در ماه آینده به Prime Day می‌رسد.

بخوانید  مجموعه جعبه بلوری Babylon 5 تقریباً 50٪ تخفیف در آمازون دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر