یکی از بهترین هدست های گیمینگ ظاهر جدید و براقی پیدا می کند

SteelSeries Arctis Nova Pro یکی از بهترین هدست های گیمینگ سال 2024 برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی است. طراحی فوق‌العاده راحت، صدای فوق‌العاده و فناوری حذف نویز با کیفیت که به ندرت در هدست‌های بازی یافت می‌شود، سازگاری همه‌کاره و سفارشی‌سازی فراوان را ارائه می‌دهد. نزدیک به دو سال از عرضه Nova Pro می گذرد، اما این هدست پریمیوم هنوز در مقایسه با اکثر رقبا پیشرفته به نظر می رسد. در حال حاضر، SteelSeries در حال گسترش خط Nova Pro با دادن ظاهری جایگزین به هدست گیمینگ ممتاز است. نسخه سفید Arctis Nova Pro به مدل اصلی مشکی می پیوندد. شما می توانید آن را برای خودتان در زیر بررسی کنید، اما ما فکر می کنیم که بسیار نرم به نظر می رسد.

Nova Pro در مدل های مخصوص ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی موجود است. هر سه مدل با طیف گسترده ای از دستگاه ها کار می کنند، اما نسخه Xbox تنها نسخه ای است که با تمام پلتفرم های فعلی کار می کند. نسخه های رایانه شخصی و پلی استیشن، که روی همه دستگاه های مشابه کار می کنند، از ایکس باکس پشتیبانی نمی کنند. یکی از درگاه‌های USB-C ایستگاه پایه مدل Xbox از پروتکل بی‌سیم اختصاصی مایکروسافت استفاده می‌کند، در حالی که نسخه‌های PC و PS5 دارای دو درگاه استاندارد USB-C هستند. اگر روی ایکس باکس و پلی استیشن بازی می کنید، به سراغ نسخه ایکس باکس بروید.

بخوانید  انتخاب آنا فورستر برای کارگردانی سریال Dune: The Sisterhood. تغییر دو بازیگر

در حال حاضر، Best Buy نسخه PC را در انبار دارد، در حالی که SteelSeries هر سه نسخه را دارد. ما انتظار داریم به زودی لیست های بیشتری در Best Buy و احتمالاً آمازون منتشر شود.

علاوه بر اتصالات بی سیم با تأخیر کم از طریق هاب USB Multi-System Connect، Nova Pro همچنین به صورت بی سیم از طریق بلوتوث با دستگاه های دیگر از جمله Nintendo Switch، Steam Deck و دستگاه های تلفن همراه همگام می شود، در واقع هر چیزی که شما دارید که از صدای بلوتوث پشتیبانی می کند. صدای بلوتوث را می توان در ترکیب با بی سیم 2.4 گیگاهرتز استفاده کرد، بنابراین می توانید بازی های چند نفره آنلاین را با دوستان خود بازی کنید و به عنوان مثال به فایل های صوتی دیگر در تلفن خود گوش دهید. کابل 3.5 میلی متری همراه را می توان به دستگاه های سازگار برای گوش دادن سیمی متصل کرد.

مانند تمام هدست‌های سری Steel فعلی، Nova Pro دارای ویژگی بسیار خوبی است که ارگونومی را بهبود می‌بخشد. یک بند الاستیک قابل تنظیم سر شما را از هدبند فولادی جدا می کند. این مؤلفه ساده اما مؤثر به شما امکان می‌دهد تنش هدبند را سفارشی کنید و به کاهش ناراحتی‌ای که هنگام بازی برای مدت طولانی در بسیاری از هدست‌های بازی ایجاد می‌کند، کمک می‌کند. گوشواره های چرم مخملی و ساختار تقویت شده با فولاد، ظاهر و احساس برتر Nova Pro را تکمیل می کند.

در تصاویر زیر می توانید نگاهی بهتر به نوا پرو سفید جدید داشته باشید:

بخوانید  Five Nights at Freddy's Is Projected To Make A Lot Of Money At The Box Office
SteelSeries Arctis Nova Pro - White Edition
SteelSeries Arctis Nova Pro – White Edition

آلبوم عکس

همچنین توجه داشته باشید که برای تغییر ظاهر Nova Pro می توانید هدبند الاستیک و صفحات بلندگو را با رنگ های مختلف جایگزین کنید. صفحات بلندگو نیز یک هدف کاربردی دارند. درگاه شارژ USB-C توسط یکی پنهان شده و باتری قابل شارژ پشت دیگری قرار دارد. Nova Pro در واقع دارای دو باتری است که یکی از آنها در ایستگاه پایه قرار می گیرد و زمانی که کنسول یا رایانه شما روشن است شارژ می شود. در تجربه ما، عمر باتری قابل توجه است: حدود 20 ساعت برای بلوتوث و 35 ساعت برای استفاده بی سیم 2.4 گیگاهرتز. اما اگر باتری شما تمام شد، می توانید به سرعت به باتری دیگر بروید که احتمالاً شارژ کامل خواهد شد.

اگر Nova Pro مشکی اصلی با تنظیمات بازی شما سازگاری بیشتری دارد یا به هر طریقی ترجیحی ندارید، بدانید که آمازون تخفیف‌های بسیار عمیقی را در Nova Pro black برای همه پلتفرم‌ها ارائه می‌کند. برای نگاهی دقیق تر به این هدست گیمینگ ممتاز، بررسی SteelSeries Arctis Nova Pro ما را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر