انتخاب آنا فورستر برای کارگردانی سریال Dune: The Sisterhood. تغییر دو بازیگر

دایان آدامو جان به عنوان خالق، نویسنده و تهیه کننده اجرایی و آلیسون شوکر ایفای نقش به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی سریال Dune: The Sisterhood. سایر تولیدکنندگان اجرایی در این پیشرفت عبارتند از: دنی ویلنوو، جان اسپیتز، چمباتمه می زند. می سوزد، متیو کینگ، جان کامرون، مارک توبی، جردن گلدبرگبرایان هربرت بایرون مریت و کیم هربرت اشاره شده. این سریال توسط شبکه مکس و بخش تلویزیونی کمپانی لجندری تولید شده است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم اولیویا ویلیامزبازیگر سریال The Crown و جودی میبازیگر سریال The Witcher به جمع بازیگران سریال اعتباری Dune: The Sisterhood (Dune: The Sisterhood) شبکه مکس پیوست. اولیویا ویلیامز پس از جدایی شرلی هندرسون از پروژه در فوریه، نقش تولا هارکون و جودی می پس از جدایی ایندیرا وارما به دلیل تداخل برنامه، آنها نقش ناتالیا را بازی خواهند کرد.

آنا فورستر سکان هدایت چندین قسمت از Dune: The Sisterhood را پس از جدایی Johan Rank بر عهده می گیرد.

این پیش درآمد در دنیای اسرارآمیز Dune اتفاق می افتد که توسط فرانک هربرت، نویسنده تحسین شده آمریکایی است. Sand Dunes: Sisterhood 10000 سال قبل از عروج پل اتریدیس اتفاق می افتد و ماجراهای خواهران هارکونن را دنبال می کند که با نیروهایی که آینده بشریت را تهدید می کنند مبارزه می کنند و فرقه افسانه ای بنی جزیرات را پیدا می کنند. این سریال از رمان Sisterhood of Dune اقتباس شده است برایان هربرت و کوین جی اندرسون ساخته خواهد شد.

بخوانید  تعقیب و گریز پناهگاه را در تریلر جدید Amnesia: The Bunker نشان دهید

آنا فورستر، کارگردان Lou برای کارگردانی چندین قسمت از Dune: The Sisterhood از جمله قسمت افتتاحیه انتخاب شد. بعد از جدایی او جان رنک او در ابتدای سال رهبری پروژه را بر عهده خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر