تعقیب و گریز پناهگاه را در تریلر جدید Amnesia: The Bunker نشان دهید

اگرچه داستان بازی در زمان جنگ جهانی اول می گذرد، اما داستان آن بر جنگ روانی متمرکز است. کلمان که با گلوله در پناهگاهی محبوس شده است، باید راهی برای فرار پیدا کند. اما متاسفانه یک هیولای مرموز و درنده او را تعقیب می کند. در همین حال، کلمان باید از تله های مختلف جان سالم به در ببرد. تفاوت Amnesia: The Bunker با نسخه های قبلی آن، دنیای نیمه باز و گیم پلی تصادفی آن است.

بازیکن باید منابع را غارت کند و در عین حال مسیر را ادامه دهد، مراقب باشید دینام چراغ قوه تمام نشود. البته به خاطر داشته باشید که هیولا نیز به تصمیمات شما واکنش نشان می دهد و با آنها سازگار می شود. در نتیجه تعقیب و گریزهای نفس گیر در انتظار بازیکن است.

Amnesia: The Bunker Game در تاریخ 26 می 1402 (16 می 2023) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

در تریلر جدید Amnesia: The Bunker، شخصیت اصلی در حال فرار است.

دانلود فیلم آپارات

استودیوی بازی‌های Frictional می‌خواهد با انتشار ویدیوهای گیم‌پلی کوتاه، هیاهوی طرفداران Amnesia: The Bunker را بیشتر کند. در جدیدترین کلیپ منتشر شده، هنری کلمنت، شخصیت اصلی بازی، احتمالاً در یک نبرد شدید در بخش مقدمه، در سنگرها حرکت می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سیتی مرکزی را در یک تصویر جدید از پشت صحنه فیلم The Flash نشان دهید