سیتی مرکزی را در یک تصویر جدید از پشت صحنه فیلم The Flash نشان دهید

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون مسئول است

اندی موشیاتی، کارگردان فیلم فلش تصویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که در آن نمایی از شهر مرکزی را می بینیم.

اولین تریلر فلش قرار است ماه آینده در Super Bowl به نمایش درآید، اما اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم فلش منتشر شده است. اندی موشیاتی کارگردان این فیلم از دنیای دی سی به تازگی تصویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که پشت صحنه فیلمبرداری فلش را می بینیم. این تصویر در واقع نمایی از شهر مرکزی را با دست موشیتی با آرم فلش نشان می‌دهد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری به جز تماشای مرکز شهر نیمه‌شب در دسترس نیست:

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد.

اندی موشیاتی با لوگوی فلش در نیمه شب در شهر مرکزی در پشت صحنه فلش

در حال حاضر مشخص نیست که آیا تصویری که موشیاتی به اشتراک گذاشته جدید است یا مربوط به زمان فیلمبرداری فلش است. در نگاه اول تصور می شود که فیلمبرداری این فیلم دوباره آغاز شده است اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از منشاء فیلم فلش ثبت و منتشر نشده است. این امکان وجود دارد که موچیاتی این عکس را در حین فیلمبرداری فلش گرفته باشد و ما عکس جدیدی نبینیم یا حتی ممکن است به محل فیلمبرداری فلش بازگشته باشد. در هر صورت تنها زمان به این سوال پاسخ می دهد.

بخوانید  نسخه بعدی Call of Duty احتمالا Black Ops 6 خواهد بود