بازی جدید سازندگان Shadowrun با نام The Lamplighter’s League معرفی شد


استودیو Harebrained Schemes با انتشار تریلر و نمایش ترکیبی از قسمت های سینمایی و گیم پلی، بازی نقش آفرینی The Lamplighter’s League را ارائه کرد.

اخیراً شرکت ناشر Paradox Interactive و استودیوی توسعه Harebrained Schemes تریلری برای نمایش بازی نقش آفرینی The Lamplighter’s League منتشر کرده است. این بازی قرار است در سبک استراتژی و تاکتیکی با الهام از سری XCOM ساخته شود.

همانطور که در تریلر معرفی آن نشان داده شده است، داستان بازی The Lamplighter’s League با موضوع ماجراجویی و اکشن کلاسیک روایت می شود. به نظر می رسد که گیم پلی بازی بر روی مخفی کاری به عنوان مکانیک اصلی تمرکز دارد و به بازیکنان این امکان را می دهد تا به جای درگیر شدن در مبارزات اکشن، از میان دشمنان دزدکی عبور کنند و از مبارزه اجتناب کنند.

Harebrained Schemes به دلیل توسعه بازی های نوبتی و استراتژیک مانند سه گانه Shadowrun RPG و بازی رزمی رباتیک BattleTech شناخته شده است. بازیکنان در بازی جدید BattleTech علاوه بر اداره یک شرکت مزدور و مواجهه با محدودیت‌های مختلف، باید به نبردهای مختلفی نیز بپردازند.

دانلود فیلم آپارات

بازی Lamplighter’s League هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و سازندگان هنوز اطلاعات دقیقی از نسخه کنسولی آن را با گیمرها به اشتراک نگذارند. با این حال اکنون می دانیم که عرضه این بازی بر روی کامپیوتر از طریق سه فروشگاه مایکروسافت، استیم و اپیک گیمز خواهد بود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Bandai Namco پنج بازی در حال توسعه را لغو کرده است