بازی Redfall از تجربه چند نفره کراس پلتفرم پشتیبانی می کند

از جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Arkane پشتیبانی از تمامی نسخه‌های بازی تیراندازی Redfall را برای قابلیت کراس پلتفرم در بخش چندنفره اعلام کرده است. در پاسخ به یکی از سوالات متداول طرفداران در توییتر، این استودیو تصریح کرد که بازیکنان بدون توجه به پلتفرم انتخابی خود می توانند با دوستان خود بازی کنند. بنابراین برای بازی با دوستان مهم نیست که کدام نسخه را انتخاب کنید. از Xbox گرفته تا Steam، PC Game Pass و Epic Games Store.

بازی Redfall در تاریخ 11 مارس برای کاربران Xbox Series X در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت. به تازگی جزئیات بیشتری از این تیرانداز تعاونی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

استودیو Arkane در توییتی جدید اعلام کرد که بازی Redfall از قابلیت چندنفره کراس پلتفرم در تمامی پلتفرم ها پشتیبانی می کند.

استودیو آرکین گفت: «حتما می‌توانید با دوستانتان در استیم بازی کنید. شما قادر خواهید بود در تمامی پلتفرم ها به دوستان خود بپیوندید.” این سوال تنها یکی از سوالاتی بود که در جلسه پرسش و پاسخ اخیر استودیو در Discord مطرح شد. در این جلسه سوالات دیگری نیز در مورد انواع سلاح ها و سفارشی سازی ها مطرح شد.

بخوانید  بازی Renaissance Kingdom Wars؛ یک استراتژی امیدوارکننده