مجموعه جعبه بلوری Babylon 5 تقریباً 50٪ تخفیف در آمازون دارد

سال گذشته شاهد انتشار بازی Babylon 5: The Complete Series در Blu-ray بودیم، درست در زمان جشن 30 سالگی این فرنچایز. اگر آن را از دست دادید، اکنون می توانید کل حماسه علمی تخیلی را در آمازون با قیمت 75 دلار خریداری کنید، که تقریباً 50 درصد کاهش قیمت اولیه آن را کاهش می دهد.

Babylon 5: The Complete Series
Babylon 5: The Complete Series

این مجموعه Blu-ray تمام 110 قسمت سریال، به علاوه خلبان بلند 1993، Babylon 5: The Gathering را در خود دارد. اگر می‌خواهید این مجموعه را کامل کنید، می‌توانید انیمیشن سینمایی سال گذشته بابیلون 5: جاده خانه را با قیمت 18 دلار در آمازون خریداری کنید.

چیزی که این نسخه از Babylon 5 را در مقایسه با سایر نسخه‌های سال‌های گذشته قابل توجه می‌کند این است که این اولین بار است که این سری با کیفیت بالا بازسازی می‌شود و به طرفداران نگاه دقیق‌تری به سری پیشگامانه J. Michael Straczynski می‌دهد. بابیلون 5 که در دوران طلایی داستان‌های علمی تخیلی دهه 90 منتشر شد، با استفاده از فناوری CG برای طراحی ایستگاه فضایی خود و جنگ‌های بین ستاره‌ای، Star Trek را شرمنده کرد، زیرا رقیب آن همیشه به شدت به جلوه‌ها و مدل‌های عملی متکی بود.

مطمئنا، این جلوه های ویژه ممکن است در حال حاضر قدیمی به نظر برسند، اما در آن زمان، جلوه های CG مانند این شگفت انگیز بود. چیزی که Babylon 5 را از رقبای خود متمایز می کند این است که چگونه پنج فصل سریال از قبل برنامه ریزی شده بود. استراچینسکی، کهنه‌کار تلویزیون، برنامه‌ای بلندمدت برای سریال در سر داشت و این سبک از نوشتن تلویزیونی تا دهه‌ها بعد رایج‌تر نشد.

بخوانید  اعلام نام صداپیشگان جدید ریک و مورتی در فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

اگر هرگز آن را تماشا نکرده‌اید، بابیلون 5 در ایستگاه فضایی عنوان می‌گذرد و دیگ ذوبی از فرهنگ‌های انسان و بیگانه را نشان می‌دهد که برای صلح بین کهکشانی می‌جنگند. البته، نیروهای شوم ترجیح می‌دهند که جنگ کهکشان را نابود کند و هر فصل بر روی تهدیدات فزاینده برای ثبات کیهان تمرکز می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر