فقط با 30 دلار یک جفت هدفون بلوتوث عالی بخرید

هدفون های بی سیم JBuds Mini JLab در فروشگاه اینترنتی JLab به عنوان بخشی از تبلیغ “Mini Madness” خرده فروش، اشاره ای به مسابقات مارس Madness بسکتبال کالج، که از هفته آینده آغاز می شود، 25 درصد تخفیف دارند. این تخفیف قیمت را به 30 دلار (معمولاً 40 دلار) کاهش می دهد و برای هر پنج گزینه رنگ اعمال می شود. هر مدل شامل یک کیف شارژ با حلقه کلید، یک کابل شارژ USB-C و چندین نوک هدفون سیلیکونی در اندازه‌های مختلف است.

شرحی ارائه نشده است

همانطور که از نام آن پیداست، JBuds Minis هدفون‌های کوچکی هستند که کوچک‌تر و فشرده‌تر از بسیاری از برندهای دیگر هستند و وزن آن‌ها کمی بیش از سه گرم است. برای مقایسه، ایرپادهای اپل حدود 4.5 گرم وزن دارند. این هدفون از بلوتوث Multipoint پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد به چندین دستگاه متصل شوید و دارای میکروفون‌های حذف نویز داخلی برای تماس‌های تلفنی و فرمان‌های صوتی است. عمر باتری این هدفون‌ها تقریباً 5.5 ساعت است و می‌توان آن را تا 20 ساعت در مجموع با کیس شارژ اضافه کرد. کیس شارژ از شارژ سریع USB نیز پشتیبانی می کند و می تواند تا 45 دقیقه عمر باتری را تنها پس از 10 دقیقه شارژ بازیابی کند.

در حالی که تخفیف JBuds Mini یکی از قابل‌توجه‌ترین فروش‌های موجود در فروشگاه آنلاین JLab است، تخفیف‌هایی برای سایر دستگاه‌های صوتی JLab نیز وجود دارد، از جمله هدفون‌های جلوی گوش با قابلیت حذف نویز، هدفون و موارد دیگر. شایان ذکر است که فروشگاه آنلاین JLab به شما امکان می دهد با آمازون پرایم پرداخت کنید، که به شما امکان می دهد ارسال رایگان Prime را به مدت دو روز دریافت کنید. JLab همچنین برای تمام سفارشات بازده 30 روزه ارائه می دهد.

بخوانید  Metroid Prime Developer Retro Studios یک بار یک اسپین آف به سبک XCOM راه اندازی کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر