آرون سورکین در حال نوشتن دنباله ای برای شبکه اجتماعی است

آرون سورکین دنباله ای برای شبکه اجتماعی می نویسد که بر رویدادهای 6 ژانویه 2021 در کنگره ایالات متحده تمرکز دارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، آرون سورکین، نویسنده شبکه اجتماعی و کارگردان The Trial of the Chicago 7، در حال نوشتن فیلمنامه ای بر اساس عملکرد فیس بوک در وقایع 6 ژانویه 2021 است که می تواند دنباله ای بالقوه باشد. به شبکه اجتماعی

اخیراً، در خلال پادکست The Town، آرون سورکین تأیید کرد که در حال کار بر روی دنباله ای بالقوه برای شبکه اجتماعی است، که به گفته او بر اساس اقدامات فیس بوک در زمان تهاجم حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کنگره، به عنوان مدیر شهرک ساخته شده است. . یک شبکه اجتماعی فیس بوک را مسئول رویدادهای 6 ژانویه می داند. سورکین به طور مشخص میزان ارتباط فیس بوک با وقایع کنگره آمریکا را مشخص نکرد، بلکه تنها وعده داد که پاسخ این سوال در زمان نمایش فیلم مشخص خواهد شد.

با این حال، مدیر دادگاه شیکاگو 7 شواهدی در مورد نقش الگوریتم فیس بوک در بسیاری از حوادث ارائه کرد و گفت: فیس بوک در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی، الگوریتم خود را برای تبلیغ و ترویج تفرقه انگیزترین محتوا در فضای مجازی قرار داده است زیرا این دقیقاً همان چیزی است که هست.” که باعث افزایش تعامل بین کاربران در این فضا می شود و شما را به سمت آن سوق می دهد. این رویکرد همان چیزی است که در فیس بوک به فرآیند اسکرول بی نهایت معروف است و هدف از این کار فقط رشد هر چه بیشتر این شبکه اجتماعی است.

بخوانید  بازپرداخت تسویه حساب Fortnite: چگونه بفهمیم واجد شرایط هستید یا خیر

جسی آیزنبرگ در شبکه اجتماعی

آرون سورکین برای اولین بار در سال 2021 به ساخت دنباله ای برای شبکه اجتماعی ابراز علاقه کرد و اتفاقاتی را که در طول سال ها پس از انتشار شبکه اجتماعی برای فیس بوک رخ داد را به عنوان بستری مناسب برای ساخت دنباله و بعداً دیگری توصیف کرد. او تایید کرد که قسمت دوم این فیلم ساخته نخواهد شد مگر اینکه دیوید فینچر با کارگردانی آن موافقت کند.

فینچر سال گذشته در مصاحبه ای با گاردین به این موضوع پاسخ داد و گفت که با سورکین درباره دنباله شبکه اجتماعی صحبت کرده است، اما از جهاتی این کار سختی بود. و جسی آیزنبرگ که برای بازی در نقش مارک زاکربرگ نامزدی اسکار را دریافت کرد، بارها از علاقه خود به بازی مجدد در نقش مدیر عامل متا (فیسبوک سابق) صحبت کرده است.

این پروژه جدید که سورکین تولید آن تایید شده است، به نظر می رسد بیشتر یک دنباله معنوی باشد تا دنباله مستقیم شبکه اجتماعی. شبکه اجتماعی فیلمی محصول سال ۲۰۱۰ توسط دیوید فینچر و جسی آیزنبرگ با بازی مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک بود. این فیلم در جلب نظر منتقدان و تماشاگران سینما به موفقیت های زیادی دست یافت تا جایی که کوئنتین تارانتینو آن را بهترین فیلم دهه اول قرن بیست و یکم می داند. این شبکه اجتماعی در باکس آفیس جهانی 224 میلیون دلار فروخت و هشت نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد. سرانجام، آرون سورکین در آن سال برای شبکه اجتماعی برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر