مایکروسافت برای انتشار Call of Duty در Game Pass مردد است

تام وارن از The Verge گزارش می دهد که هنوز در مورد انتشار نسخه های بعدی Call of Duty در Game Pass تردید وجود دارد.

بسته شدن استودیوهای Arkane Austin، Tango Gameworks و Alpha Dog و همچنین ادغام استودیو Roundhouse با ZeniMax Online بسیاری از طرفداران را شگفت زده کرد. به خصوص که مایکروسافت در اوایل سال جاری تخفیف زیادی را اعمال کرد. اگرچه طرفداران می توانند منتظر آثار زیادی از جمله Call of Duty 2024 باشند، اما به نظر می رسد که مایکروسافت همچنان در مورد عرضه این بازی و نسخه های بعدی این سری برای سرویس اشتراک Game Pass مردد است.

تام وارن The Verge گزارش داد که بحث راه اندازی بازی های Call of Duty در Game Pass “برای مدت طولانی در شرکت ادامه دارد.” ظاهرا این نگرانی وجود دارد که Game Pass باعث کاهش درآمد کالاف دیوتی شود. فقط به Modern Warfare 3 نگاه کنید. کسب و کاری که همچنان عملکرد فروش خوبی دارد.

اما داستان به اینجا ختم نمی شود. به نظر می رسد مایکروسافت در حال بررسی افزایش قیمت دیگری برای Game Pass Ultimate است. اگرچه هنوز این موضوع به طور رسمی تایید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که ردموندی بازی های Call of Duty را در دسترس کاربران تمامی سطوح Gamepass قرار ندهد. بنابراین این احتمال وجود دارد که بازی های Call of Duty مانند Diablo 4 بر روی Xbox Game Pass Core موجود نباشند.

مایکروسافت قصد دارد رویداد Xbox Games Showcase خود را در 9 ژوئن برگزار کند. بدیهی است که نسخه بعدی بازی Call of Duty Black Ops: Gulf War در این رویداد ارائه خواهد شد.

بخوانید  حذف بررسی آنلاین دیسک های ایکس باکس وان روی کنسول ایکس باکس سری ایکس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر