آیا Assassin's Creed Infinity اشتراک ماهانه خواهد داشت؟

ظاهرا Assassin's Creed Infinity یک اشتراک ماهانه خواهد داشت که به شما امکان دسترسی به محتوای جالب را می دهد.

در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که جزئیات جدیدی از بازی Assassin's Creed Infinity فاش شده است. همانطور که j0nathan ادعا کرد، این بازی احتمالا یک اشتراک ماهانه خواهد داشت. بدیهی است که Assassin's Creed Infinity به بازیکنان امکان دسترسی به نسخه های قبلی، بسته های الحاقی آینده و پوسته ها و آیتم های انحصاری را هر ماه می دهد.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که Assassin's Creed Infinity بیشتر شبیه یک پلتفرم برای ارائه بازی ها و محتوای خدمات زنده است. وضعیتی که دقیقاً با آخرین ادعای j0nathan مطابقت دارد. Insider Gaming در ماه فوریه گزارش داد که Assassin's Creed Infinity دارای Battle Passes و یک فروشگاه درون بازی برای خرید وسایل تزئینی خواهد بود.

Assassin's Creed Infinity احتمالاً به عنوان مرکز داستانی این سری عمل می کند و محتوایی را میزبانی می کند که بر جنبه های تاریخی Assassin's Creed متمرکز است. به نظر می رسد Assassin's Creed Codename Red، Assassin's Creed Codename Hexe و Assassin's Creed Invictus از طریق این پلتفرم منتشر شوند.

یوبی سافت هنوز جزئیات زیادی در مورد Assassin's Creed Infinity منتشر نکرده است، اما در گذشته مشخص کرده بود که این بازی به مرور زمان آپدیت ها و محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پچ جدید Helldivers 2 کشتن لودرها را آسان‌تر می‌کند، اگر به اندازه کافی شجاع باشید