آیا Hellblade 2 برای PS5 می آید؟

تام وارن از The Verge Media گزارش می دهد که مایکروسافت در حال بررسی امکان آوردن بازی Senua's Saga: Hellblade 2 به پلی استیشن 5 است.

مایکروسافت این هفته شروع به تعطیلی چهار استودیو از جمله Arkane Austin و Tango Gameworks کرد که بحث های زیادی را برانگیخت. رسانه Verge در گزارشی جدید مدعی شد که مایکروسافت در مدیریت استودیوها و آدرس های IP خود دچار سردرگمی شده است. این گزارش حاکی از آن است که مایکروسافت در حال بررسی امکان انتشار بازی Senua's Saga: Hellblade 2 است که توسط استودیو Ninja Theory برای پلتفرم پلی استیشن ساخته شده است.

تام وارن The Verge در این باره گزارش داد: «می دانم که Senua's Saga: Hellblade 2 اثر دیگری است که مایکروسافت در نظر دارد آن را روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه کند. تام وارن یکی از اولین کسانی بود که از بازی های ایکس باکس شخص اول برای پلتفرم های رقیب رونمایی کرد. اگر بالاخره Hellblade 2 برای کنسول PS5 تایید شود، بازیکنان احتمالاً باید مدت زیادی برای تجربه این بازی ویدیویی صبر کنند.

Senua's Saga: Hellblade 2 اثری «روایت محور» است و داستان بازی همانند قسمت اول خواهد بود و حدود 7.5 ساعت خواهد بود. این بازی مورد انتظار تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت 49.99 دلار عرضه خواهد شد. Hellblade 2 برای سری Xbox در دسترس خواهد بود Xbox Series S و PC در جای خود قرار دارند و از روز اول عرضه به Game Pass می‌آیند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمودار فروش هفتگی بریتانیا: Pokemon Violet در اولین هفته انتشار در صدر قرار گرفت