نمودار فروش هفتگی بریتانیا: Pokemon Violet در اولین هفته انتشار در صدر قرار گرفت

در ادامه می توانید نمودار فروش هفتگی انگلستان برای هفته منتهی به 29 نوامبر را در یک گیمر مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمودار فروش انگلستان

رتبه فعلی

رتبه قبلی اسم بازی برجسته
1 پوکمون ویولت هفته اول انتشار
2 پوکمون قرمز هفته اول انتشار
3 3 فیفا 23
4 1 خدای جنگ راگناروک
5 2 Call of Duty: Modern Warfare 2
6 پک دوتایی پوکمون اسکارلت و بنفش هفته اول انتشار
هفت هفت افق ممنوعه غرب
8 5 Mario Kart 8 Deluxe
9 6 نینتندو سوییچ ورزشی
ده 4 مرزهای صوتی

پوکمون اسکارلت و پوکمون ویولت با عملکرد بسیار خوب خود توانستند دومین نسخه بزرگ از سری پوکمون را از آن خود کنند.

در هفته منتهی به 29 نوامبر، بازی Pokemon Violet در صدر جدول قرار گرفت و نسخه Scarlet نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. FIFA 23 سوم شد و God of War Ragnarok چهارم شد. در همین حال، Call of Duty: Modern Warfare II، محصول اکتیویژن بلیزارد، به پنجمین تبدیل شده است.

در چند هفته آخر جدول فروش هفتگی بریتانیا، God of War Ragnarok توانست از زمان انتشار تا هفته منتهی به 29 نوامبر (20 نوامبر) در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گیرد. این در حالی است که با انتشار پوکمون اسکارلت و پوکمون ویولت، شرایط تغییر کرده است.

در نیمه دوم جدول، Pokemon Scarlet و Violet Dual Pack که در واقع شامل باندل هر دو نسخه است، توانستند جایگاه ششم را به خود اختصاص دهند. نکته جالب در مورد Pokemon Violet و Pokemon Scarlet این است که این دو بازی توانستند دومین عرضه بزرگ را در سری Pokemon داشته باشند. علاوه بر این، به لطف این بازی، فروش نینتندو سوییچ افزایش یافته است.

بخوانید  مایکروسافت قصد دارد یک فروشگاه اپلیکیشن موبایل مبتنی بر ایکس باکس راه اندازی کند

بعدی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا است که در رتبه هفتم قرار دارد و بعد از آن Mario Kart 8 Deluxe که هشتم است. در پایان، Nintendo Switch Sports و Sonic Frontiers به ​​ترتیب در رتبه های نهم و دهم قرار دارند.