افزایش قیمت آتی نتفلیکس ممکن است تا حدی توسط NFL مقصر باشد

ظهور نتفلیکس در برنامه‌های ورزشی زنده می‌تواند در سال جاری بسیار گسترش یابد، زیرا گزارش جدید نشان می‌دهد که غول استریمینگ می‌تواند بازی‌های کریسمس NFL را در ماه دسامبر روی پلتفرم خود پخش کند.

Puck News (از طریق CBS Sports) گزارش می دهد که NFL در وسط یک “مذاکره با ریسک بالا” با نتفلیکس بر سر این موضوع است. این گزارش می گوید که معامله هنوز انجام نشده است و گفتگوها ممکن است مانند هر مذاکره ای عادی شود.

این گزارش مدت کوتاهی پس از آن منتشر شد که بومر اسیاسون، MVP سابق NFL و کهنه‌کار رسانه NFL در برنامه رادیویی خود گفت: «از اینکه NFL و Netflix در روز کریسمس برای چند مسابقه فوتبال کوچک خوب به رختخواب رفتند، تعجب نکنید.»

بازی‌های فوتبال روز کریسمس ۲۰۲۳ از شبکه‌های CBS، Fox و ABC پخش شد، اما در ماه مارس سال جاری NFL اعلام کرد که دروازه‌های سال ۲۰۲۴ را باز می‌کند و پیشنهادات بازی‌های امسال را می‌پذیرد. طبق گزارش Puck News، نتفلیکس به یک مدعی برای حقوق تبدیل شده است.

NFL و نتفلیکس در حال حاضر با هم در حال تجارت هستند، زیرا نتفلیکس میزبان سریال تلویزیونی Quarterback پیتون منینگ پروداکشن اوماها است (سری بعدی، Receiver، در حال حاضر در دست ساخت است).

اگر قرار بود نتفلیکس حقوق بازی های NFL روز کریسمس را تضمین کند، نتفلیکس تنها آخرین سرویس اشتراکی خواهد بود که طرفداران NFL باید امسال هر بازی را تماشا کنند. فراتر از بازی‌های CBS، Fox و ABC، Peacock، ESPN+ و Prime Video همگی میزبان بازی‌های فصل ۲۰۲۴ هستند.

بخوانید  تبریک به کیلیان مورفی و رابرت داونی جونیور توسط کریستوفر نولان

انتشار برنامه NFL 2024 در 15 می انجام می شود، بنابراین زمان زیادی طول نمی کشد تا بفهمیم چه کسی بازی های روز کریسمس NFL را پخش خواهد کرد. این برنامه قبلاً قرار بود در تاریخ 9 می منتشر شود.

نتفلیکس در حال حاضر برنامه های ورزشی زنده را پخش می کند. در سال 2023، استریمر جام نتفلیکس را پخش کرد، یک تورنمنت گلف با حضور متخصصان تور PGA و رانندگان F1. در مارس امسال، نتفلیکس نتفلیکس اسلم را پخش کرد، مسابقه ای نمایشگاهی بین ستاره های تنیس رافائل نادال و کارلوس آلکاراز. جولای آینده، نتفلیکس میزبان مبارزه مورد انتظار مایک تایسون و جیک پل خواهد بود. در سال 2025، نتفلیکس میزبان WWE Raw خواهد بود.

همه اینها به این معنی است که نتفلیکس در حال انجام حرکت های بزرگ در دنیای برنامه های ورزشی زنده است. و این چه معنایی می تواند برای شما داشته باشد؟ نتفلیکس بدون شک پول زیادی برای این حقوق می پردازد و این هزینه ها به طور بالقوه می تواند به صورت افزایش قیمت اشتراک نتفلیکس به شما منتقل شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر