تبریک به کیلیان مورفی و رابرت داونی جونیور توسط کریستوفر نولان

کریستوفر نولان تا حد امکان از جلوه های ویژه مبتنی بر مکان برای فیلم اوپنهایمر استفاده کرد و حتی صحنه اولین انفجار اتمی را بدون استفاده از CGI با اعضای خدمه خود بازسازی کرد. او با کمک شرکت کداک موفق به ساخت نوع جدیدی از نوار فیلم شد تا بتواند برای سکانس های خاصی از فیلم اوپنهایمر به عکاسی سیاه و سفید با دوربین IMAX روی آورد.

فیلم اوپنهایمر به عنوان آخرین اثر کریستوفر نولان، کارگردان سه گانه بین ستاره ای و شوالیه تاریکی، در تاریخ 21 ژوئیه 2023 (30 ژوئیه 1402) در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد. مجله توتال فیلم اخیرا مصاحبه ای با نولان انجام داده است که در آن فیلمساز بریتانیایی به تمجید از آن پرداخته است کیلیان مورفیبازیگر سریال دانکرک و پیکی بلایندرز.

فیلم اوپنهایمر در حال حاضر در سینماهای منتخب در حال نمایش است. باید دید نولان و یونیورسال پیکچرز چه زمانی تریلر جدید اوپنهایمر را به صورت آنلاین منتشر خواهند کرد.

منتظر پروژه مناسب بودم. می دانستم که او هم منتظر است. تا بتوانیم با هم [در نقش کارگردان] و بازیگر اصلی همکاری کند. من [به‌دنبال فرصتی بودم تا] تا بتواند سنگین ترین وزن سینمایی را روی دوش او بگذارد و ببیند که چگونه آن بار را به دوش می کشد. تماس گرفتن با کیلین و گفتن این موضوع بسیار هیجان انگیز بود [فیلم اوپنهایمر] همین پروژه است.

مورفی در فیلم اوپنهایمر برنده نقش اصلی شد. او در این اثر به ایفای نقش پرداخت جولیوس رابرت اوپنهایمرپدر داره بمب اتمی بازی میکنه نولان که چندین بار با این بازیگر ایرلندی در کارهای مختلفی مانند فیلم Inception همکاری کرده است، سال ها به دنبال فرصتی برای انتخاب او به عنوان بازیگر اصلی بود: “من همیشه از اولین باری که او را دیدم می دانستم. حدود 20 سال پیش که او نه تنها یکی از بازیگران بزرگ نسل خود، بلکه یکی از بازیگران بزرگ همه دوران ها بود.

بخوانید  Elden Ring به کمترین قیمتی که تا به حال در رایانه شخصی رسیده است

مورفی تنها بازیگر سرشناس فیلم اوپنهایمر نیست. مت دیمون، فلورانس پوگآرامی ملک، گری اولدمن، جاش هارتنت، کنت برانا و امیلی بلانت در این کار با کارگردان پرستیژ فیلم هم همکاری دارند. در این میان وظیفه ایفای نقش لوئی اشتراوس، رئیس کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده در آن زمان، که به طور جدی مخالف جی. رابرت اوپنهایمر ایستاده است، در rایبرت داونی جونیور داده شده. صحبت های جدید نولان نشان می دهد که این هنرمند 57 ساله با بازی خود فیلمساز بریتانیایی را تحت تاثیر قرار داده است.

«همه ما می دانیم که رابرت داونی جونیور یکی از ستاره های بزرگ سینما است. [بااین‌حال] گاهی اوقات به راحتی می توان فراموش کرد که او یکی از بهترین بازیگران تمام دوران است. این یک یادآوری باورنکردنی بود که ببینیم چگونه او کاملاً خود را در دل این نقش آفرینی و شخصیت گم کرده است. یادآوری این که او چه بازیگر باورنکردنی است.”

کیلیان مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان.

رابرت داونی جونیور در فیلم اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان

کریستوفر نولان کارگردان اوپنهایمر از بازی های رابرت داونی جونیور و کیلیان مورفی بازیگران فیلم جدید تمجید کرد.