نسخه PS4 Persona 3 Portable و Persona 4 Golden Remaster از Quick Save پشتیبانی می کنند

Persona 3 Portable و Persona 4 Golden Game Remaster در 19 ژانویه 2023 (29 دسامبر 1401) در دسترس برای Xbox One، Xbox Series X Platform کاربران | Xbox Series S، PC، PlayStation 4، PlayStation 5 و Nintendo Switch شامل خواهد شد. این دو بازی در همان روز عرضه به Xbox Game Pass می‌رسند و به کاربران این سرویس اشتراک اجازه می‌دهند بدون پرداخت هزینه اضافی، آنها را کشف کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اطلس جزئیات جدیدی از نسخه ریمستر شده بازی های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این نسخه ها دارای جلوه های بصری بهبود یافته با وضوح بالاتر خواهند بود که تجربه روان تری را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. دیگر نیازی نیست بازیکنان برای انتخاب درجه سختی بازی منتظر دور دوم بازی باشند و این امکان از همان ابتدا در دسترس خواهد بود.

Persona 3 Portable و Persona 4 Golden Remaster به بازیکنان این امکان را می دهد که سطح دشواری را از ابتدا انتخاب کنند.

با استفاده از این ویژگی، می توان پاسخ های متفاوتی را از پاسخ هایی که قبلاً در اولین تجربه صحنه ها انتخاب شده بود، انتخاب کرد. Persona 5 Royal Remastered شامل بیش از 40 بسته الحاقی است که قبلاً منتشر شده بود، که اکثر آنها حاوی پوسته شخصیت های دیگر بازی های سری Persona هستند.

Atlus سطوح دشواری Very Easy و Easy را برای افرادی که فقط می خواهند از داستان لذت ببرند توصیه می کند. نسخه PlayStation 4 Persona 3 Portable و Persona 4 Golden از ویژگی Quick Save پشتیبانی می کند که به بازیکنان امکان می دهد پیشرفت خود را در هر زمان ذخیره کنند. ویژگی جدیدی به Persona 4 Golden اضافه شده است که به شما امکان می دهد صحنه های قبلی آلبوم را در اتاق خود تماشا کنید.

بخوانید  Dragon Age: Dreadwolf پس از بهار 2024 اکران خواهد شد