آیا ممکن است یک بازی جدید Fallout زودتر از حد انتظار عرضه شود؟

منابع آگاه مدعی شدند که با افزایش محبوبیت سری Fallout، ایکس باکس قصد داشت روند ساخت بازی جدیدی از این سری را تسریع بخشد.

این روزها نام Fallout را بیش از هر زمان دیگری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی می شنویم. در هفته های اخیر شاهد پخش سریال Fallout بوده ایم که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. از طرفی این اتفاق باعث رشد چشمگیر تعداد بازیکنان این گروه در تمامی پلتفرم ها شد. اما از سوی دیگر، آپدیت نسل جدید بازی Fallout 4 نیز در حالت اسفناکی منتشر شد و طرفداران این بازی را در سراسر جهان ناامید کرد.

حال ادعای جدیدی در رابطه با این بازی مطرح شده است که نشان می دهد ایکس باکس به خوبی از شور و شوقی که برای بازی آینده Fallout ایجاد شده است آگاه است و قصد دارد این بازی را زودتر از کند شدن برنامه های اولیه عرضه کند.

برچسب Fallout 5 غیر سمی است

بازی بعدی Fallout که احتمالاً Fallout 5 نام دارد، در حال حاضر انتظار می رود حداقل تا سال 2030 یا حتی سال ها بعد برای انتشار آماده شود. استودیوهای بازی Bethesda ابتدا باید مراحل توسعه Starfield را تکمیل کنند و سپس برای توسعه و انتشار The Elder Scrolls 6 آماده شوند. اخیراً نسخه قابل بازی The Elder Scrolls 6 ادعا شده است. آماده است، اما هنوز چند سال تا آماده شدن نسخه نهایی فرصت داریم.

با توجه به این موارد و هیجان و محبوبیت سری Fallout در روزهای اخیر، عجیب نیست که Xbox بخواهد توسعه Fallout 5 را تسریع کند. به جز برش در یک پادکست جدید، Xbox Two ادعا می کند که این شرکت از تقاضایی که برای سری Fallout ایجاد شده است آگاه است و همه مطمئن هستند که قسمت بعدی این سری موفق خواهد بود.

بخوانید  معامله Cyber ​​Monday: Kirby and the Forgotten Land در آمازون 45 دلار است

در این صورت یکی از راه هایی که شرکت می تواند زمان آماده سازی Fallout 5 را سرعت بخشد این است که مسئولیت ساخت این بازی را از Bethesda بر عهده بگیرد و آن را به تیم دیگری واگذار کند. این باعث می‌شود که Fallout 5 اولین بازی اصلی این سری از سال ۲۰۱۰ Fallout New Vegas باشد که خارج از Bethesda ساخته شده است. طبیعتاً باید گفت که هیاهویی که به وجود آمده در نهایت فروکش خواهد کرد، اما در حال حاضر یک سریال عالی نیز وجود دارد که می تواند با هر فصل جدید بازیکنان را تشویق به بازگشت به این سریال کند.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر