تیم بلوبری با همکاری Take-Two روی IP جدیدی کار می کند

تیم Blubber طی گزارش سالانه خود اطلاعات جدیدی در مورد پروژه های در دست ساخت خود با سهامداران و طرفداران به اشتراک گذاشت.

استودیوی Blubber Team در حال حاضر دو پروژه اعلام نشده در دست ساخت دارد، یکی به نام Project C و دیگری به نام Project R. Project C نام رمز بازی جدیدی است که بر اساس یک IP کاملاً جدید با همکاری Tic To Interactive ساخته می شود. از طرفی Project R یکی دیگر از بازی های جدید مبتنی بر IP Skybound Entertainment است که برای سال 2025 در دست ساخت است.رابرت کرکمن خالق The Walking Dead مالک این شرکت سرگرمی است.

در حال حاضر تیم Blubber جزئیات پروژه های جدید خود را مخفی نگه می دارد، اما در گزارش سالانه جدید این شرکت اعلام شد که روند توسعه بازی Silent Hill 2 Remake به پایان رسیده است و اکنون می توان منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی های جدید این تیم.

تیم بلوبر در بخشی از گزارش سالانه خود می گوید: پروژه C که با همکاری بخش خصوصی (یکی از شرکت های تابعه Take-Two) در حال توسعه است، در حال حاضر پیشرفت خوبی داشته است و ما از پیشرفت پروژه کاملا راضی هستیم. “این یک گام بزرگ دیگر برای تیم Bloober برای توسعه یک استراتژی بلند مدت خواهد بود.”

لوگوی تیم Bloober و تیک های شما

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که ایده انجام این کار متعلق به Blubber Tim است. در ادامه این گزارش گفته شده است که تا پایان سال جاری این پروژه به صورت رسمی ارائه خواهد شد و «تیم بازی سازان مشتاقانه منتظر هستند تا نتیجه کار خود را روی این اثر بی نظیر به نمایش بگذارند.»

بخوانید  رکورد فوق‌ العاده بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان

اما در مورد Project R باید گفت که تنها اطلاعاتی که در اختیار داریم این است که این بازی قرار است در سال 2025 رونمایی شود و فعلا مشخص نیست که آیا در همان سال عرضه خواهد شد یا خیر.

تیم Blubber خطاب به سهامداران خود می گوید: در 20 دسامبر 2023 قراردادی با Skybound Game Studio منعقد شد که بر اساس آن مجوز ساخت بازی بر اساس IP این شرکت با نام رمز Project R صادر شد. در دسترس ما خواهد بود.»

Piotr Babineau، مدیر عامل Bloober Team، اخیراً اعلام کرده است که تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به زودی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که تیم Blubber هنوز تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 Remake را فاش نکرده است، اما به نظر می رسد این وضعیت در آینده ای نه چندان دور تغییر کند. آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake با بازخورد منفی برخی از طرفداران روبرو شد که از تمرکز بیش از حد بازی بر روی مبارزات انتقاد کردند. این بازی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در حال توسعه است و در سال 2024 و در زمان نامعلومی منتشر خواهد شد.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر