تاریخ انتشار Kraven the Hunter و Karate Kid به تعویق افتاد

سونی پیکچرز اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم های Kraven the Hunter و Karate Kid با بازی جکی چان به تعویق افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونسونی پیکچرز از تعویق تاریخ دو فیلم آینده خود خبر داد. در ابتدا سونی پیکچرز اعلام کرد که Kraven the Hunter در 30 آگوست 2024 (9 سپتامبر 1403) اکران خواهد شد و اکنون تاریخ اکران Kraven the Hunter به 13 دسامبر 2024 (23 دسامبر) موکول شده است. ، 1403). در این تاریخ قرار بود ریبوت کاراته کید اکران شود و حالا فیلم جدید کاراته کید در تاریخ اکران خواهد شد. 30 می 2025 (9 ژوئن 1404) به اکران سینماها خواهد رسید.

آرون تیلور جانسون مانند کراون شکارچی، فرد هاچینگر مثل آفتاب پرست، الساندرو نیولا به عنوان یک تک شاخ، راسل کرو مانند پدر کرئون، آریانا دبوس به عنوان کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در Kraven the Hunter حضور داشته باشند و به ایفای نقش پرداخته اند. سی. سی. چاندوراو کارگردان فیلم مرز سه گانه است و کارگردانی فیلم کراون شکارچی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است.

جکی چان، رالف ماکیو، بن وانگ، جاشوا جکسون، سادی استنلی، مینگ نا ون، آرامیس نایت و وایت اولاف از جمله بازیگران حاضر در فیلم بچه کاراته هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جاناتان انتویستل فیلم جدید بچه کاراته را بر اساس فیلمنامه ای از راب لیبر کارگردانی خواهد کرد. در حال حاضر علت تاخیر در تاریخ اکران Kraven the Hunter و Karate Kid اعلام نشده است، اما انتظار می رود سونی تصمیم داشته باشد این دو فیلم را در زمان بهتری اکران کند.

بخوانید  ناکامی مایکروسافت در رسیدن به نرخ رشد مشترکان گیم پس

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر