فروش گسترده Resident Evil 4 Remake همچنان ادامه دارد

کپکام در آخرین گزارش مالی سه ماهه خود، آمار جدیدی از فروش Resident Evil 4 Remake منتشر کرد.

Resident Evil 4 Remake در مارس 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S و PC وارد بازار شدند و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که آنها رکورد جدیدی از نظر فروش به ثبت رسانده اند. کپکام اعلام کرد که Resident Evil 4 Remake 7.2 میلیون نسخه فروخته است. این بازی ترسناک بقا موفق شد در عرض یک سال از انتشار خود هفت میلیون نسخه بفروشد.

فروش Resident Evil 4 Remake با انتشار نسخه طلایی در فوریه 2024 افزایش یافت. این نسخه شامل بازی پایه، بسته الحاقی Separate Ways و تمام محتوای پس از انتشار مانند حالت Mercenaries و یک بسته DLC اضافی حاوی لباس است. فیلترها و لوازم جانبی این بسته دو سلاح لوکس همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که موسیقی متن اصلی و نقشه درون بازی را برای یافتن تمام گنجینه ها انتخاب کنند.

Resident Evil 4 Remake بازسازی Resident Evil 4 در سال 2005 با جلوه های بصری و مکانیک جدید است. هیچ رویداد سریعی در این بازسازی وجود ندارد و یک مکانیک جدید انکار حمله به لیان اجازه می‌دهد تا حملات دشمن را تا زمانی که چاقو شکسته شود، مسدود کند. از دیگر محتویات این نسخه می توان به ذخیره خودکار، انواع جدید دشمن و جستجوهای فرعی به نام Requests اشاره کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  راهنمای مجموعه Zelda: Tears Of The Kingdom - Awakening Armor