راهنمای مجموعه Zelda: Tears Of The Kingdom – Awakening Armor


The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Awakening Set ممکن است یکی از جالب‌ترین مجموعه‌های بازی باشد. این به این دلیل است که لباس شما را با ظاهری کارتونی به چیزی شبیه به بیداری لینک تبدیل می‌کند. در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما برای دریافت مجموعه کامل بیداری در Zelda: Tears of the Kingdom است.

چگونه مجموعه کامل بیداری را در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دریافت کنیم

مجموعه Zelda: Tears of the Kingdom Awakening شامل ماسک بیداری، تونیک بیداری و شلوار بیداری است. ما در این راهنما مکان هر مورد را مورد بحث قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که هر مکان دارای یک کتیبه لوحی از دزد افسانه ای، میسکو است که حاوی سرنخ هایی از غارهای مخفی دیگر است که در آن قطعات دیگری از این مجموعه را خواهید یافت. به همین ترتیب، می‌توانید به نقشه زیر نگاهی بیندازید تا ببینید همه تلاش‌ها شما را به کجا می‌برد:

Awakening Set Item Location Map
Awakening Set Item Location Map

ماسک بیداری

برای دریافت این آیتم Zelda: Tears of the Kingdom Awakening Set، باید پازل Thundra Plateau را کامل کنید. غار دیگری حاوی سرنخی است که از شما می خواهد سایه ظهر ستون جنوبی را به ستون شمالی متصل کنید.

این بدان معنی است که شما به یک ساختار بسیار طولانی نیاز دارید که بتواند در هنگام ظهر دو ستون فوق را “پیوند” کند. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  • به آنجا بروید و به چندین قارچ کوچکتر شلیک کنید.
  • یک میله بسیار بلند بسازید که از حدود هفت کنده یا بیشتر ساخته شده باشد.
  • بسته به زمان روز، ممکن است بخواهید یک آتش سوزی ایجاد کنید تا بتوانید تا ظهر صبر کنید.
  • در ظهر، از Ultrahand برای بلند کردن یک انتهای قطب و قرار دادن آن بر روی ستون شمالی استفاده کنید. همه چیز باید مستقیم به جلو و در سایه ستون جنوبی باشد.
  • اگر این کار را به درستی انجام دهید، بلوک سنگ حرکت می کند و می توانید پاداش زیر را جمع آوری کنید.
بخوانید  Overwatch 2 Year Of The Rabbit Event - All Skins، Twitch Drops و Arcade Modes

آلبوم عکس

حل و حل پازل پلاتو Thundra

تونیک بیداری

خطر اصلی در اینجا Flame Gleeok است. خوشبختانه او به غرب نگاه می کند. اگر از شرق نزدیک شوید، او حتی تهاجمی هم نخواهد بود. تا زمانی که ساحل صاف است، از بالای بزرگترین ستون منطقه بالا بروید، سپس روی فلات راه بروید.

راه حل پازل ستون های باستانی
راه حل پازل ستون های باستانی

شلوار بیداری

دریافت این آیتم Zelda: Tears of the Kingdom Awakening Set می تواند کمی مشکل باشد. این به این دلیل است که یک Thunder Gleeok در مرکز خرابه‌های کولوسئوم منتظر است. اجتناب از آن کمی دشوار است، حتی اگر سعی کنید یواشکی باشید. با این حال، اگر از جنوب نزدیک شوید، می توانید ابتدا روی طاقچه های بالایی فرود بیایید. سپس پایین بروید و پشت ستون ها پنهان شوید.

در زیر متوجه دو مجسمه شوالیه خواهید شد: یکی شمشیر دارد و دیگری شمشیر ندارد. از Ultrahand برای گرفتن شمشیر پهن سرباز نزدیک استفاده کنید. سپس آن را بلند کرده و در دستان مجسمه دوم قرار دهید. شما باید بتوانید این کار را حتی زمانی که Thunder Gleeok مورد حمله قرار می گیرد، انجام دهید، اما در صورت آسیب دیدن پرتوهای صاعقه آن مراقب باشید.

راه حل پازل خرابه های کولوسئوم
راه حل پازل خرابه های کولوسئوم

همانطور که قبلا ذکر شد، مجموعه Zelda: Tears of the Kingdom Awakening ظاهر لینک را به شکل Link’s Awakening خود تغییر می دهد. این شامل چهره بچه/کارتون است. در حالی که از نظر دفاعی چیز زیادی نخواهید داشت (یعنی +3 در هر قطعه یا +9 در کل)، ظاهر به تنهایی احتمالاً باعث خنده می شود.

مکانیک ها و جنبه های زیادی برای یادگیری در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به ما مراجعه کنید مرکز راهنما.

بخوانید  انیمیشن X-Men ’97 شروعی عالی داشته است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.