طبق گزارشهای جدید که مربوطبه یک پروندهی مالی مایکروسافت است و اطلاعاتی را در مورد هدفهای مالی سالانه در مقایسه با میزان دستمزد ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت و دیگر اعضای کلیدی این شرکت ارائه میدهد، مایکروسافت برای دومین سال متوالی موفق نشده است به اهداف خود از نظر نرخ رشد کاربران سرویس گیم پس برسد. این شرکت برای رسیدن به اهداف مالی خود باید نرخ رشد ۷۲.۸۸ درصدی مشترکین Xbox Game Pass را برای سال مالی منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ تجربه میکرد اما با وجود رشد مثبت تعداد مشترکین این سرویس، نرخ رشد گفته شده تنها ۲۸.۰۷ درصد بوده است.
این دومین سال متوالی است که نرخ رشد مشترکین گیم پس نتوانست به اهداف داخلی شرکت مایکروسافت برسد. در سال مالی ۲۰۲۱ نرخ رشد هدف ۴۷.۷۹ درصد بود اما نتیجهی نهایی نرخ رشد ۳۷.۴۸ درصدی را نشان میداد. بااینحال در سال مالی ۲۰۲۰، نرخ رشد هدفی که مایکروسافت انتظار داشت حدود ۷۱ درصد بود که درنهایت تعداد مشترکین گیم پس رشدی ۸۵.۷۵ درصدی را تجربه کرد.
در پایان شما میتوانید نظرات خود دربارهی جدیدترین اخبار پیرامون سرویس گیم پس را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.