اورلاندو بلوم فیلمی که نمی خواست بسازد را فاش کرد

اورلاندو بلوم بازیگر سینما گفت که نمی‌خواهد در فیلم تروی در سال 2004 که در آن نقش یکی از شخصیت‌های اصلی به نام پاریس را بازی می‌کرد، ظاهر شود. بلوم در صحبت با ورایتی گفت که بسیاری از مردم این فیلم را دوست دارند – که در آن برد پیت، اریک بانا، برایان کاکس، شان بین، برندان گلیسون، پیتر اوتول و دایان کروگر نیز ایفای نقش می‌کنند، اما او خاطره خوبی از این کار نداشت. آی تی.

او می گوید: “برای من ایفای آن شخصیت مانند (گلوی شکاف) بود. آیا من اجازه دارم همه این چیزها را بگویم؟ من نمی خواستم این کاراکتر را بازی کنم .

بلوم گفت که فیلم فوق العاده بود، اما او متوجه نشد که چگونه قرار است شخصیت خود را بازی کند. “این کاملاً بر خلاف هر چیزی بود که در وجودم احساس می کردم. می گویند پاریس پس از کتک خوردن توسط شخصی روی زمین می خزد و پای برادرش را نگه می دارد. من می گفتم: “من نمی توانم این کار را بکن. یکی از عوامل من در آن زمان به من گفت: “اما آن موقع است که ما موفق خواهیم شد و من کاملاً عاشق آن خط نمایندگی شدم.”

صحنه ای که او به آن اشاره می کند جایی است که پاریس با منلائوس (گلیسون) برای دست هلن تروی (کروگر) می جنگد. پاریس به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و مجروح می شود، بنابراین به سمت برادرش هکتور (بانا) می رود که منلئوس را می کشد. این عمل جرقه جنگ تروجان را می دهد.

بخوانید  اعلام تاریخ آغاز فصل دوم بازی Apex Legends Mobile

بلوم تروی را در یکی از موفق‌ترین دوران بازیگری‌اش کارگردانی کرد، زیرا به تازگی نقش اصلی خود را در نقش لگولاس در ارباب حلقه‌ها و در نقش ویل ترنر در اولین فیلم دزدان دریایی کارائیب به پایان رسانده بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر