به‌روزرسانی جدید Fallout 76 شامل یک خزانه است که توسط غول‌های برق‌دار اجرا می‌شود

به‌روزرسانی آتی Skyline Valley Fallout 76 شامل یک خزانه جدید است که کاملاً توسط غول‌ها اجرا می‌شود. این اعلامیه از طریق یک ویدیوی پیش‌نمایش آپلود شده در حساب توییتر Bethesda اعلام شد، که در آن، مدیر خلاق، جان راش، به بازیکنان نگاه دقیق‌تری به نوع محتوایی که می‌توانند انتظار داشته باشند زمانی که به‌روزرسانی منتشر می‌شود را ببینند، ارائه کرد و به نقشه به‌روزرسانی شده یک skybox طوفانی جدید را ارائه داد. . .

راش در این ویدئو گفت: “به دنبال طوفان تا مرکز آن، خرک 63 اسرارآمیز را خواهید یافت. این پناهگاه که در آن غول ها زندگی می کنند، توسط هوگو استولتز، ناظر با شخصیتی خاص اداره می شود.” “این نمونه‌ای دوستانه از نوع جدیدی از غول‌های برق‌دار است که ما آنها را گمشده می‌نامیم. گمشده‌ها در واقعیت منحرف خود زندگی می‌کنند، نمی‌توانند با دیگران در خارج ارتباط برقرار کنند و از خود در برابر هر خارجی دفاع می‌کنند.”

تریلر نشان می‌دهد که بازیکن در حال تعامل مسالمت‌آمیز با هوگو و مشاهده برخی از غول‌های صلح‌آمیز دیگر Vault 63 قبل از بیرون رفتن و حمله گروهی از The Lost که هر کدام یک لباس Vault 63 به تن کرده‌اند و به نظر می‌رسد با برق ترق می‌خورند، قرار می‌گیرد.

راش توضیح داد: “به دلایلی که باید خودتان کشف کنید، هوگو یک استثنا است و یک شخصیت کلیدی برای دوستی – یا خیانت – خواهد بود که در مورد وضعیت او بیشتر بدانید.”

این به روز رسانی همچنین شامل دشمنان جدیدی به نام Storm Goliaths – یا به قول راش، “سه مغز ربات بزرگ” است که توسط “ذهن بزرگ Vault 63” ساخته شده اند. به نظر می رسد این دشمنان به شدت زره پوش در حال تلاش هستند.

بخوانید  بازی Deceit 2 برای پلی استیشن 5 منتشر شد. تاخیر انتشار ایکس باکس

منطقه Skyline Valley نقشه همچنین شامل یک رویداد عمومی منحصر به فرد به نام Dengerous Pastimes خواهد بود. به بازیکنان توصیه می شود قبل از شرکت به سطح 50 برسند، و توضیح رویداد روی صفحه به سادگی بیان می کند: “برخی مهاجران برای فعالیت های هیجان انگیز خود به کمک نیاز دارند.”

این رویداد خود از نقشه جدید توسعه‌یافته Fallout 76 و آسمان طوفانی بهره می‌برد و بازیکنان را به چالش می‌کشد تا نقش یک تعقیب کننده طوفان را بر عهده بگیرند و یک صاعقه‌گیر غول‌پیکر را برای «راه‌اندازی یک نمایش نور الکتریکی» به کار بگیرند.

راش در مورد مناطق جدید قابل بررسی برای به‌روزرسانی گفت: «بسط نقشه به ما امکان می‌دهد تا به تکامل آپالاچیا ادامه دهیم و محتوای جدیدی را ارائه کنیم که همه بازیکنان بدون در نظر گرفتن سطح یا تجربه‌شان در بازی از آن لذت ببرند. انتظار می‌رود که به‌روزرسانی Skyline Valley بازی Fallout 76 در ماه ژوئن ارائه شود.

فصل اول سریال Fallout Amazon Prime Video هم اکنون برای پخش در دسترس است و به نظر می رسد فصل 2 می تواند همه چیز را به نیو وگاس ببرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر