فیلم فرمول 1 برد پیت بودجه شگفت انگیزی دارد

Apex به کارگردانی جوزف کوسینسکی و بازی برد پیت به نظر می رسد هزینه تولید بسیار بالایی داشته باشد.

فیلم فرمول یک جوزف کوچینسکی با آدرس موقت Apex او هنوز در مسابقات فرمول یک عکس می گیرد. این محصول اپل با بازی است برد پیت، آخرین اثر کوچینسکی پس از موفقیت فیلم تاپ گان: ماوریک او هست. حال طبق گزارش اسکات مندلسون از رسانه پاک به نظر می رسد بودجه فیلم به دلیل تاخیر و فیلمبرداری مجدد تحت تاثیر قرار گرفته است اپکس به بیش از 300 میلیون دلار رسید.

اگرچه اپل برای رزرو سالن های سینما با IMAX صحبت کرده است، Apex هنوز تاریخ انتشار و توزیع کننده ای ندارد. سونی و برادران وارنر آنها خریداران بالقوه این فیلم هستند و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

هزینه حقوق و مجوزهای فیلمبرداری مسابقات فرمول 1 بسیار بالا بود و سازندگان فیلم خواهان دستمزد اولیه بالایی بودند. این باعث شد که هیچ استودیویی به جز اپل یک فیلم Apex را تولید و تامین مالی کند. اپل اکنون با شرکت‌های پخش احتمالی تماس گرفته و از آن‌ها پرسیده است که در صورت کسب حقوق، چه زمانی فیلم را منتشر خواهند کرد.

این فیلم با بازی برد پیت. دامسون ادریس، ناشنوا بودن و توبیاس منزیساین فیلم داستان یک راننده بازنشسته با بازی برد پیت را روایت می‌کند که بازنشستگی را به مربیگری یک راننده جوان با بازی دامسون ادریس واگذار می‌کند که در گامی بزرگ به سوی افتخار، هم تیمی او در مسیر مسابقه می‌شود.

پیش از تاپ گان: ماوریک، کوچینسکی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های علمی تخیلی مانند فراموشی، ترون: میراث و فقط شجاع شناخته می‌شد. او اکنون به یکی از کارگردانان فیلم های پرهزینه سینما تبدیل شده است. برای Apex، Koshinsky و خدمه کوچکترین دوربین قابل حمل 6K را برای انتقال بیننده به داخل کابین طراحی کردند. تکنولوژی به کار رفته در این فیلم برای اولین بار در سینما استفاده می شود.

بخوانید  تبدیل The Marvels به کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر