جوکر به MultiVersus می آید

برادران وارنر اعلام کرد و Player First Games تریلر جدیدی از سفر Joker به MultiVersus در زمان انتشار نسخه کامل اعلام کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که برادران وارنر. استودیوی Player First Games با پخش تریلر جدیدی از ورود یکی از معروف ترین شخصیت های شرور دی سی به بازی MultiVersus خبر داد. نسخه کامل این پلتفرمر فایتینگ به زودی منتشر می شود و جوکر را به عنوان یک شخصیت قابل بازی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

MultiVersus در نوامبر 2021 راه اندازی شد و دارای 25 شخصیت از 11 گروه مختلف و یک شخصیت جدید ساخته شده توسط Player First Games است. جوکر ششمین شخصیت در دنیای دی سی خواهد بود که به شخصیت هایی مانند بتمن، هارلی کوین، سوپرمن، واندر وومن و بلک آدام می پیوندد. نسخه دسترسی اولیه بازی در تابستان 2022 منتشر شد، اما برادران وارنر. من تصمیم گرفتم این نسخه را در سال 2023 از فروشگاه ها حذف کنم.

نسخه نهایی MultiVersus در 8 ژوئن (28 مه) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس Xbox Series S عرضه شده است در این نسخه به لطف پورت Unreal Engine 5 می توانید منتظر مراحل و شخصیت های جدید، حالت PvE، جلوه های بصری بهبود یافته و بهبود عملکرد باشید.

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تعهد 10 ساله مایکروسافت برای آوردن Call of Duty به کنسول های نینتندو