تاریکی کامل وضعیت نامطلوبی است

در قسمت جدید پادکست Giant Bombcast، جف گراب اطلاعاتی در مورد وضعیت آشفته توسعه Perfect Dark به اشتراک گذاشت.

مایکروسافت پس از بستن Tango Gameworks، Arkin Austin، Alpha Dog Games و Roundhouse Games او با انتقادات زیادی مواجه شد. در حالی که مت بوتیرئیس استودیوهای بازی مایکروسافت در یک ایمیل داخلی به کارمندان اطمینان داد که پروژه‌های Bethesda به خوبی پیش می‌روند، به نظر می‌رسد همه چیز در خارج از Bethesda متفاوت است و تعدادی از تیم‌های توسعه بازی Xbox روزهای سختی را سپری می‌کنند.

Perfect Dark از The Innovation Studio یکی از موردانتظارترین آثار برای ایکس باکس است استودیو Crystal Dynamics نیز در توسعه آن همکاری می کند. این بازی در اواخر سال 2020 معرفی شد و سپس در سکوت خبری قرار گرفت.

گروه جف در قسمت جدید پادکست Giant Bombcast، او به تعطیلی چهار استودیو مایکروسافت واکنش نشان داد و درباره راه اندازی مجدد Perfect Dark صحبت کرد: «پس از آن، من بیشتر و بیشتر می‌شنوم و سال‌ها است که می‌شنوم که Perfect Dark است. و به نظر می رسد که این پروژه در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد جف گراب اشاره می کند که آیا این زاویه دوربین برای بازی مناسب است یا خیر.

الکس دونالدسونصاحب سایت RPG با اشاره به وضعیت Perfect Dark در این شبکه اجتماعی نوشت

این اولین بار نیست که گزارش هایی از مشکلات توسعه Perfect Dark منتشر می شود. در گذشته گزارش های متعددی مبنی بر قطع همکاری تعدادی از اعضای کلیدی این پروژه منتشر شده بود. همچنین در سال 2022 گزارش شد که توسعه این بازی از ابتدا با استفاده از Unreal Engine 5 آغاز شد و دو تا سه سال تا زمان انتشار آن باقی ماند. همچنین این امکان وجود دارد که Perfect Dark به صورت اپیزودیک در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

بخوانید  شایعه: تاریخ انتشار Final Fantasy 16 فاش شد

مت بوتی سال گذشته اعلام کرد که در سال 2024 شاهد رونمایی بزرگ برای Perfect Dark و State of Decay 3 خواهیم بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر