شایعه: تاریخ انتشار Final Fantasy 16 فاش شد

«در تنهایی شب

زبان مشترک”

بیست و دو دانه شن

به تازگی اعلام شده است نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantasy XVI با ارائه زنده بسیار ویژه در The Game Awards حضور خواهد داشت. علاوه بر این، اخیراً این بازی در برزیل دارای رتبه بندی سنی شده است که نشان دهنده این است که تاریخ انتشار بازی باید به زودی اعلام شود. شرکت ناشر اعلام کرد که قصد دارد یک نسخه دمو از بازی را قبل از انتشار آن منتشر کند. با این حال، مشخص نیست که اطلاعات جدید چه زمانی اعلام خواهد شد.

به گزارش Insider-Gaming، اشاره به کریستال در واقع نشانه این است که این شعر به مجموعه محبوب اسکوئر انیکس اشاره دارد. در حالی که 22 Grains of Sand and Six Nations Divided ممکن است به روز و ماه انتشار بازی اشاره داشته باشد. در صورت صحت، تاریخ انتشار بازی 1 ژوئیه 1402 (22 ژوئن 2023) خواهد بود. پیش از این اسکوئر انیکس گفته بود که این اثر در فصل تابستان یعنی ژوئن/ژوئیه این فصل منتشر خواهد شد.

در چند هفته گذشته، شواهدی حاکی از آن است که تاریخ انتشار Final Fantasy XVI به زودی فاش می شود. به گفته سازندگان این اثر، ساخت بازی تقریباً به پایان رسیده است و گزارش ها حاکی از آن است که در مراسم اهدای جوایز بازی امسال، تاریخ انتشار بازی معرفی شده است. در 18 دسامبر برگزار می شود. اکنون، ظاهراً یک افشاگر سرشناس، تاریخ انتشار مورد انتظار RPG را زودتر از موعد اعلام کرده است.

شش ملت تقسیم شده اند

بخوانید  تاریخ انتشار Redfall و Forza Motorsport در رویداد جدید Xbox اعلام شد

شخصیت بازی فاینال فانتزی اسکوئر انیکس

Final Fantasy XVI برای کنسول پلی استیشن 5 در حال توسعه است و حداقل به مدت 6 ماه در انحصار آن پلتفرم باقی خواهد ماند.

و کریستالی که از من محافظت کرد

نوری چشمانم را کور کرد

اخیراً به نظر می رسد یکی از افشاگران اصلی تاریخ انتشار Final Fantasy 16 برای پلی استیشن 5 را فاش کرده است.

کاربر Snitch متنی شبیه به شعر در توییتر منتشر کرد که با بررسی دقیق تر به نظر می رسد به تاریخ انتشار Final Fantasy 16 اشاره دارد. شعر او چنین است: