اورلاندو بلوم برای لگولاس در ارباب حلقه‌ها تست نگرفت

دوران حرفه ای بازیگری اورلاندو بلوم با موفقیت آغاز شد، زمانی که او نقش لگولاس را در سریال ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون دریافت کرد، نقشی که تا به امروز بیشتر به خاطر آن شناخته می شود. با این حال، بلوم در ابتدا برای لگولاس تست بازیگری نداد. در عوض او ابتدا نقش فرامیر را انشاء کرد.

با ورایتی صحبت کنیدبلوم گفت بعداً در مراحل انتخاب بازیگری بود که با لگولاس شریک شد.

“من برای بازی در نقش فارامیر تست داده بودم. فکر می‌کنم آنها احتمالاً در لندن و همه شهرهای جهان در تلاش بودند تا این شخصیت‌ها را پیدا کنند. حدس می‌زنم احتمالاً در آن زمان با فارامیر مطابقت داشتم. اما سپس یادآوری دریافت کردم که در ابتدا از خودم فیلمبرداری کنم. برای لگولاس، او گفت. “و من دوباره تماس گرفتم تا پیتر و فران را که به لندن آمده بودند ملاقات کنم. و بعد منتظر ماندم: در مدرسه نمایش بودم. بقیه چیزها تاریخ است.”

نقش فارامیر را بازیگر استرالیایی دیوید ونهام بازی کرد که در نقش برادر بورومیر (شان بین) بازی خاطره انگیزی را ارائه کرد. فارامیر رابطه پیچیده ای با پدرش، دنتور (جان نوبل) داشت و صحنه های فارامیر از غم انگیزترین و تاریک ترین صحنه های کل سه گانه بود.

در مورد بلوم، او خاطرنشان کرد که لگولاس یک شخصیت “قابل توجه” برای بازی است و او “فشار فوق العاده ای” را برای انجام یک کار خوب احساس می کند. نه تنها به این دلیل که یکی از اولین نقش های سینمایی او بود، بلکه به این دلیل که این شخصیت در بین طرفداران بسیار محبوب بود.

بخوانید  بهترین انیمیشن های علمی تخیلی | 20 انیمیشن + امتیاز IMDB

“شخصیتی که می‌شناختم در کتاب‌ها بسیار محبوب بود و یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ام در کتاب‌ها وقتی آن را خواندم. بنابراین این احساس را داشتم که می‌خواهم شخصیت را به درستی نشان دهم، حداقل برای طرفداران کتاب، ” او گفت.

بلوم در اوایل دوران بازیگری خود در بسیاری از فیلم های مطرح ظاهر شد. علاوه بر یاران حلقه، او در همان سال در فیلم Black Hawk Down ظاهر شد (2001) سپس در سال 2002 در نقش لگولاس در ارباب حلقه ها: دو برج و سپس در سال 2003 برای بازگشت پادشاه بازگشت. . همچنین در سال 2003، بلوم در نقش ویل ترنر در اولین فیلم دزدان دریایی کارائیب بازی کرد که چندین دنباله را به دنبال داشت. در سال 2004، بلوم در نقش پاریس در تروا بازی کرد، اما این بازیگر از آن زمان اعلام کرد که نمی‌خواهد در آن فیلم حضور داشته باشد.

برادران وارنر دیسکاوری در حال حاضر در حال ساخت دو فیلم دیگر ارباب حلقه ها است که اولین آنها با عنوان کاری The Hunt for Gollum در دست ساخت است. اندی سرکیس، بازیگر نقش گولوم در سه گانه جکسون، کارگردانی فیلم 2026 را بر عهده دارد و دوباره در نقش گولوم بازی می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر