تحلیلگر می گوید با وجود اخبار درآمد نینتندو، پنجره انتشار سوییچ 2 نامشخص است

همه می‌خواهند بدانند که نینتندو چه زمانی جانشین خود را برای سوییچ عرضه می‌کند، اما جزئیات در زمین نازک است. اخیراً، برخی از ناظران صنعت به این نتیجه رسیدند که بعید است نینتندو “Switch 2” (آنطور که ما آن را می نامیم) تا ماه آوریل عرضه کند، زیرا رئیس جمهور Shuntaro Furukawa به سرمایه گذاران گفت که پیش بینی های او از فروش فعلی شامل کنسول جدیدی نیست.

با این حال، همانطور که دانیل احمد، مدیر تحقیقات و بینش در Niko Partners، استدلال می کند، چنین نشانه هایی معنای زیادی ندارند. او به پیش‌بینی سال ۲۰۱۶ نینتندو اشاره می‌کند و تخمین می‌زند که حتی اگر نینتندو فروش پیش‌بینی‌شده سوییچ را در پیش‌بینی سال ۲۰۱۷ خود گنجانده باشد، تاریخ انتشار سوییچ اصلی قبلاً در آن زمان عمومی بود. از آنجایی که تاریخ انتشار سوییچ 2 هنوز مشخص نیست، این امکان وجود دارد که نینتندو در تاریخ بعدی چنین اعدادی را به پیش بینی های خود اضافه کند. با این حال، ما واقعاً یک راه یا آن راه را نمی دانیم – نکته ای که احمد بر آن اصرار دارد.

شایعات Switch 2 در اوایل این ماه زمانی که نینتندو تایید کرد که کنسول جدیدش در طول این سال مالی که در آوریل 2025 به پایان می رسد معرفی خواهد شد، شروع شد. بنابراین صرف نظر از اینکه در نهایت چه زمانی اعلام عرضه خواهد شد، مطمئن باشید که این عرضه خواهد شد. حداقل در کمتر از یک سال طبق برنامه فعلی خیلی هیجان زده نشوید، زیرا این شرکت تأیید کرده است که نینتندو دایرکت ژوئن خود، کنسول جدید را ارائه نخواهد کرد.

بخوانید  نقد و بررسی Transformers: Rise Of The Beasts - Declining Robots

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر