تاریخ پخش فصل سوم The Bear با انتشار یک تیزر اعلام شد

FX و Hulu با انتشار تیزر کوتاهی تاریخ انتشار فصل سوم The Bear را به طور رسمی تایید و اعلام کردند.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونتاریخ بازگشت سریال خرس تایید و اعلام شد. FX و سرویس استریم Hulu اعلام کرده اند که تمام 8 قسمت فصل سوم The Bear در تاریخ 27 ژوئن 2024 (7 ژوئیه 1403) از Hulu پخش خواهد شد. اولین تیزر فصل سوم این سریال معروف کمدی درام نیز منتشر شد که هیچ تصویر خاصی ندارد و بیشتر شبیه به تایید تاریخ پخش فصل سوم است که در ادامه مشاهده می کنید:

از آپارات دانلود کنید

سریال خرس برای فصل چهارم نیز تمدید شد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم و چهارم این سریال کمدی به ترتیب به پایان رسید. خرس یک سرآشپز جوان به نام کارمن برزاتو را دنبال می کند که پس از خودکشی برادرش به شیکاگو به خانه بازمی گردد تا ساندویچ فروشی ایتالیایی خانواده را تصاحب کند. فصل اول این سریال کمدی نامزد دریافت 13 جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی سال شد.

جرمی آلن وایت، پسر ماس-باسرک، آیو آدابیری، لیونل بویس، لیزا کولون-زایاس، متی متسون، ابی الیوت، الیور پلات، کریس وایتسکه، ادوین لی گیبسون، خوزه سروانتس و کوری هندریکس.، از جمله بازیگران حاضر در سریال خرس و ایفای نقش است. خرس توسط کریستوفر استورر و جوآنا کالو ساخته شده است که برای فصل های سوم و چهارم سریال کمدی-درام بازگشتند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – All Red XIII رابطه افزایش می یابد