معرفی شخصیت Jyumi Himejima از انیمه Demon Slayer

همانطور که شواهد نشان می دهد، حضور Gyomi Himejima یا Hashira Seng در فصل جدید Devil Slayer چشمگیرتر از قبل خواهد بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مورد داستان زندگی این شخصیت بیشتر در اختیار شما قرار دهیم.

«Gyomei Himejima» یکی دیگر از شخصیت های جذاب انیمه «Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba» است. او یکی از اعضای ارتش شیطان کش است و به نام هاشیرا سنگ شناخته می شود. علاوه بر این، او مرشد Genya، برادر کوچکتر عضو Hashira Bad Sunmi Shinazugawa است. در آینده کمی بیشتر در مورد این شخصیت صحبت خواهیم کرد و شما را با توانایی ها و قدرت های پنهان و پنهان او آشنا خواهیم کرد. از آنجایی که مانگا منبع اصلی این معرفی است، ممکن است به برخی از اتفاقاتی که این شخصیت با آن روبرو شده است اشاره کنیم. این را فراموش نکن هشدار اسپویلر من متوجه.

ژئومی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های ارتش شیطان‌کش و یکی از طولانی‌ترین شخصیت‌های این سری است. او بدنی قوی و عضلانی و موهای مشکی سیخ دارد. زخم برجسته ای به صورت افقی روی پیشانی او کشیده شد، زخمی که به یاد نبرد او با ماه بلندپایه کوکوشیبو بود و به ویژگی ظاهر او تبدیل شد. گیومی از کودکی نابینا بوده و چشمان سفیدی داشته و عنبیه و مردمک قابل مشاهده ای ندارد. هنگامی که او غرق در احساسات است، اغلب اشک از چشمانش جاری می شود. لباس گیومی ساده، سیاه و سفید است و گردنبندی با مهره های بزرگ به گردن دارد.

پس زمینه ساده و ساده کاراکتر Giyomi Himejima Hashira از انیمه Devil Slayer

از نظر شخصیتی، او کهن الگوی باستانی را تداعی می کند، موجودی غول پیکر با خلق و خوی ملایم و با وجود ظاهر وحشتناکش، به طرز شگفت انگیزی ملایم و حساس است. با توجه به تسبیحی که اغلب در زمان جنگ نمی‌پوشد، باید او را فردی با تقوا دانست که به ویژه در مواقع دردناک نماز می‌خواند. مهمتر از همه، ژئومی برای بی اهمیت ترین چیزهایی که قابل تصور است شروع به گریه می کند و طبیعت آرام او را برجسته می کند. شاید دلیل این موضوع عشق عمیق او به همه موجودات زنده باشد که در نتیجه تربیت دینی او متولد شده است. حسی که حتی هنگام مبارزه با شیطان هم می توان آن را حس کرد.

مانند هاشیرا دیگر، گیومی برای کاگایا اوبویاشیکی احترام خاصی قائل است، زیرا او زندگی خود را مدیون اویاکاتا است. او همچنین یکی از اعضای محترم ارتش شیطان کش است. نه تنها به این دلیل که او یکی از اعضای حشیره است، بلکه به دلیل قدرت بسیار زیادش، به عنوان نماد امید ظاهر می شود. شینوبو کوچو اشاره می کند که وقتی گیومی وارد میدان جنگ می شود، همه اطرافیان او احساس آرامش می کنند. او مایل به کمک و خدمت به دیگران است، در گروه هاشیرا، سایر اعضا اغلب برای نظر و سخنان او ارزش قائل هستند. کاگایا اعضای گروه را به گیومی سپرد و از آنها خواست که به دستورات او رسیدگی کنند، زیرا گیومی قدیمی ترین عضو گروه است و این دو نفر مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسند و به خوبی یکدیگر را می شناسند.

بخوانید  پوسترهای جدید فیلم آرگیل هنری کاویل و جان سینا بازیگران اصلی این فیلم هستند

ژئومی با چشمان اشک آلود با جنیا شینازوگاوا

Geomi طبیعت محتاطانه ای دارد. زمانی که هنوز عضوی از ارتش شیطان نبود به دلیل آزمایشاتش کشته شد. او تا حدودی به اطرافیان خود مشکوک است و به هیچکس به راحتی اعتماد نمی کند. او می داند که اگر شرایط مناسب باشد، هر فردی در هر سنی چه کاری می تواند انجام دهد. در نتیجه، مدت زیادی طول می کشد تا Geomi به کسی اعتماد کند، او را بپذیرد و به گفتار و اعمال او اعتماد کند. اما وقتی بذر این اعتماد جوانه می زند، گیومی بر تعهد خود نسبت به مردم استوار است و برای حمایت از آنها سنگ تمام نمی گذارد.

گیومی از اصولی که به او اجازه هشیرا شدن را می دهد، قدردانی می کند. او معتقد است که پیوستن به ارتش شیطان کش به معنای پذیرش این است که هیچ تضمینی برای دیدن طلوع روز بعد وجود ندارد. او نیز مانند کیوژورو رانگوکو معتقد است که شیوه زندگی و مرگ یک فرد، حرمت او را حفظ می کند و این اعتقاد تاگای است که حتی اظهارات کوکوشیبو در مورد او توهین آمیز است و از او می خواهد که اعتقادات درستش را برای خودش نگه دارد و نظرش را به او بدهد. به عبارت دیگر، او به حفظ ارزش ها معتقد است.

نقاشی دیجیتال جیومی هیمیجیما که تبر، عصا و تسبیح مخصوص در دست دارد.

توانایی های Gyumi Himejima

هیمه‌جیما مانند هر عضو دیگری از Hashira و Demon Slayer Army دارای یک سری توانایی‌های ویژه است که هنگام مبارزه با شیاطین به کار می‌آیند.

قدرت رزمی

جیومی در یک زمین بازی یکنواخت با کوکوشیبو مون، دانه اول، مبارزه کرد. او به عنوان یک هاشیرا یک مبارز بسیار قوی و ماهر است. تانجیرو کامادو و اینوسوکه هاشیبیرا هر دو جیومی را قوی‌ترین عضو ارتش شیطان‌کش می‌دانند. علاوه بر این، تانگن اوزوی نیز او را فردی مرموز می داند که با وجود نابینایی، به خوبی از توانایی ها و مهارت های بدنی خارق العاده اش آگاه است و از آن ها به بهترین شکل استفاده می کند. بخش اعظم این اعتبار توسط کوکوشیبو به گیومی داده شد، زمانی که او اشاره کرد که در سیصد سال گذشته با یک جنگجوی هم رده گیومی نجنگیده است.

گیومی با وجود داشتن علامت قاتل شیطان، توانایی مبارزه با قوی ترین شیاطین درجه اول را دارد اما علامت خود را فعال نمی کند. کوکوشیبو دوباره به این موضوع توجه می کند و اشاره می کند که هم گیومی و هم سانمی جنگجویان ماهری هستند و حتی در بین رده های هاشیرا از دیگران برتری دارند.

بخوانید  عقب افتادن عرضه بازی Hogwarts Legacy تا اوایل سال ۲۰۲۳

هوش تاکتیکی

جیومی در طول مبارزه هوش و قضاوت بالایی از خود نشان می دهد. او در حین مبارزه با کوکوشیبو به قدرت دیگر حریف خود پی برد اما در عین حال متوجه شد که می توان به نوعی با او مقابله کرد. پس از به دست آوردن توانایی ماوراء طبیعی دنیای شفاف، او به زودی به طور غریزی شروع به یادگیری روش هایی برای استفاده از آن به نفع خود کرد تا اینکه توانست جریان خون و تنفس را کنترل کند و در برابر حملات کوکوشیبو مقاومت کند.

لوگوی Demon Slayer Giyomi Himejima روی هر دو ساعد دیده می شود

نشان قاتل شیطان

مارک شیطان قاتل او در جریان نبرد با یک شیطان بلندپایه بیدار شد و خود را به شکل الگوهای شکاف مانند روی ساعد خود نشان داد. هنگامی که این علامت فعال می شود، توانایی های بدنی او مانند قدرت، سرعت و استقامت به طور چشمگیری افزایش می یابد و به او توانایی مبارزه برای مدت طولانی را می دهد.

توانایی بدنی

با وجود جثه بزرگ Geomi، او سرعت و انعطاف باورنکردنی دارد و گفته می شود که سومین دونده سریع در بین اعضای Hashira است. این سرعت باورنکردنی در طول نبرد با کوکوشیبو به کمک او آمد و به جیومی اجازه داد تا با حملات این شیطان سطح بالا مقابله کند.

گیومی همچنین در نتیجه تمرین هاشیرا از استقامت و استقامت بدنی بالایی برخوردار است. به همین دلیل در نبردهای طولانی مدت می توانست بدون احساس خستگی به مبارزه ادامه دهد و حتی با وجود بریدگی ها و زخم های عمیق بسیار همچنان قدرت خود را به حریف نشان دهد. به گفته خودش، او به طور طبیعی با این استعداد متولد شد و تنها با کمک تمرین هاشیرا آن را تقویت کرد.

جیومی هیمیجیما با کوکوشیبو مبارزه می کندتوانایی های ماوراء طبیعی

مانند سایر اعضای هاشیرا، گیومی توانایی خاصی دارد که یکی از آن ها حس شنوایی تقویت شده اوست.

از آنجایی که هیمیجیما نابینا است، شاهد تقویت حواس دیگر او هستیم. تقویت حس شنوایی او نتیجه آن شرایطی است که حس شنوایی او را وادار به کشف یک توانایی ماوراء طبیعی کرده است. وسعت این قدرت به گونه ای است که گویی اصلاً نابینا نبوده و اوضاع پیرامون خود را به خوبی می شناخت و نسبت به آن واکنش نشان می داد. حتی هنگام مبارزه با شیاطین پرسرعت، گومی از این مزیت به خوبی استفاده می کند.

به گفته کوکوشیبو، ژئومی از صدای زنجیر خود برای تشخیص محل دقیق زنجیره استفاده می کند و تبر و گرز خود را دقیقاً در همان جهت نشانه می گیرد. او حتی به کمک این معنی توانست دروغ کوکوشیبو را افشا کند.

ابزار مبارزه

گیومی به جای استفاده از کاتانای نیچیرین، از سلاحی شبیه به “کوساریگاما” استفاده می کند.کوساریگاما) که شامل یک تبر است که با یک زنجیر بلند به گرز متصل است. اما برای ساخت این سلاح از همان فولادی که برای ساخت شمشیرهای نیچیرین استفاده شده است استفاده شده است. از طرفی به نظر می رسد فلزی که در ساخت این سلاح به کار رفته است، نور خورشید را به میزان زیادی جذب می کند، علاوه بر آن از این فلز برای ساخت شمشیرهای دوره سنگوکو استفاده می شود. یعنی زمانی که هنر شمشیرسازی در اوج بود و محصول از کیفیت بالایی برخوردار بود.

بخوانید  خروج رئیس و تغییرات مدیریتی جدید در استودیو ناتی داگ

قدرت این اسلحه به حدی است که حتی شیطان بلندپایه ای مانند کوکوشیبو نیز نتوانست زنجیر خود را بریده و ببندد و در عوض ترجیح داد از یک نبرد دور کمک بگیرد. ارتعاشات ایجاد شده توسط زنجیر، حس شنوایی بسیار قوی Geomei را تحریک می کند و باعث می شود که فضا، مکان و حرکات دشمن به درستی درک شود و قدرت رزمی او افزایش یابد. روی دسته تبر او عبارت «نابودگر شیاطین» حک شده است.

9 Hashira از انیمه Demon Slayer In Front of the Bright Moon مانند Geomei، Jiu، Tengen، Mitsuri، Sanemi، Shinobu و Moichiro.

حقایق جالب در مورد Jyumi Himejima

  • علت نابینایی او تب در کودکی بود.
  • گیومی یکی از معدود اعضای هاشیرا است که با یک شیطان بلندپایه رابطه شخصی دارد. در واقع، او با کایگاکو، دیو عالی رتبه ششم خویشاوندی دارد، زیرا کایگاکو زمانی یکی از یتیمان بود که در معبد تحت سرپرستی گیومی زندگی می کرد. اما بعداً کایگاکو مسئول حمله شیطانی به معبد و کشتن کودکان بی گناه شد و حتی باعث شد تا گیومی به اشتباه به عنوان مسئول این حادثه معرفی و زندانی شود.
  • ژئومی گربه ها را دوست دارد. در واقع او و میتسوری کانروجی هاشیرا ایشیکی در این زمینه تفاهم دارند.
  • یکی از سرگرمی های گیومی نواختن نوعی فلوت به نام شاکوهاچی است.شاکوهاچی) او هست. یک بار آنقدر غرق در نواختن فلوت بود که مادربزرگش مجبور شد با جارو او را بزند.
  • پدر جیومی در طول همه گیری جان خود را از دست داد و مادرش نیز در هنگام زایمان جان باخت.
  • از دست دادن بینایی حواس دیگر او را تقویت کرده است. به طوری که بتواند تلاش های مخرب اطرافیان را تشخیص دهد و از وقوع اتفاقات ناخوشایندی مانند زمانی که فردی می خواهد او را رها کند یا چیزی به سمت او پرتاب کند، جلوگیری کند. این امر باعث شد که دیگران او را دروغگو خطاب کنند، زیرا باور نمی کردند که یک نابینا بتواند چنین کاری را انجام دهد.

جیومی هیمیجیما گریان

با مرور این نکات به پایان معرفی شخصیت Gyomi Himejima از انیمه جذاب Devil Killer رسیدیم. امیدوارم از این نقد لذت ببرید و با ما همراه باشید. شخصیت مورد علاقه خود را به ما معرفی کنید تا با مروری بر زندگی، توانایی ها و ویژگی های شخصیتی او در اسرع وقت در کنار شما باشیم. پیشاپیش از حمایت شما سپاسگزاریم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر