خروج رئیس و تغییرات مدیریتی جدید در استودیو ناتی داگ

ولز در پیامی که برای همه اعضای شرکت ارسال کرد، درباره جدایی خود گفت: “هیچ وقت زمان مناسبی برای خداحافظی وجود ندارد، اما معتقدم که استودیو را با دستان خوبی ترک می کنم. نمی توانم بیشتر از این درباره توانایی نیل صحبت کنم. [دراکمن] من اطمینان دارم که به اداره استودیو ادامه می‌دهم و معتقدم اکنون فرصت مناسبی برای من است تا بتوانم این موقعیت را ایجاد کنم تا استودیو را به سوی آینده‌ای مرفه برای او و سایر اعضای تیم هدایت کنم.

آلیسون موری که سال ها مدیریت امور داخلی استودیو را بر عهده داشت، اکنون مدیر کل امور مالی و داخلی استودیو و مسئول فرآیند تولید پروژه های در دست توسعه توسط Naughty Dog خواهد بود. آرنی مایر که سال ها به عنوان مدیر ارتباطات استودیو شناخته می شد، اکنون نقش “رئیس ارتباطات و فرهنگ” ناتی داگ را بر عهده گرفته است.

علاوه بر تغییرات ذکر شده، دراکمن همچنین اعلام کرد که اریک پانگلین و جرمی یتس به عنوان مدیران بخش هنری استودیو ارتقا یافته اند. ییتس که بیش از 20 سال تجربه در Naughty Dog دارد، در گذشته سرپرست و کارگردان تیم انیمیشن در تولید تمامی بازی های Uncharted و Last of Us بوده است. او همچنین به عنوان مدیر هنری سری بازی‌های The Last of Us شناخته می‌شود و یکی از تاثیرگذارترین افراد در خلق تمام تصاویر و جلوه‌های بصری برجسته به حساب می‌آید. ویژگی های هنری این سریال بسیار محبوب

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بخوانید  نیم نما از بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty; ماجراجویی مفصل در شهر شب

نیل دراکمن و ایوان ولز، دو رئیس استودیوی بازیسازی انحصاری سونی به نام Naughty Dog (سازنده Last of Ace و Uncharted)

ایوان ولز، مدیر استودیو ناتی داگ، پس از 25 سال سریال را ترک می کند.

دیروز رئیس و یکی از مدیران استودیوی معروف Naughty Dog پلی استیشن، ایوان ولز، رسما اعلام کرد که در پایان سال 2023 و پس از 25 سال فعالیت، به طور قطعی این استودیو را ترک خواهد کرد. ولز که کار خود را در صنعت بازی از سگا آغاز کرد، در سال 1998 به عنوان یکی از اولین کارمندان به Naughtydog پیوست و از سال 2005 رئیس و یکی از مدیران اجرایی این شرکت است.استودیوی معروف شرکت سرگرمی تعاملی. نقش مهمی در ساخت سریال هایی مانند Uncharted و Last of Us داشت.

برای پروژه های در حال توسعه [ناتی داگ] من بسیار هیجان زده هستم و برای من سخت است که نتوانم شخصا شاهد ساخت آنها باشم. اما من فکر می کنم ما هرگز تیم قدرتمندتری برای تعیین مرزهای جدید در صنعت و فراتر از تمام انتظارات قبلی در تاریخ این استودیو نداشته ایم. من مطمئن هستم که ناتی داگ به پیشبرد این رسانه و این صنعت ادامه خواهد داد.”

دراکمن همچنین درباره تغییرات مدیریتی جدید در استودیو نتیجه گیری می کند: “ایوان تا پایان سال 2023 بازنشستگی نهایی خود را با ما ادامه خواهد داد و در حالی که ما برای رفتن او بسیار دلتنگ خواهیم شد، من متقاعد شده ام که تیم مدیریت تکامل یافته است. ” و موارد جدید ما به Naughty Dog اجازه می دهند در مناطق جدید و ناآشنا رشد کرده و شکوفا شوند.

نیل دراکمن، نویسنده و یکی از خالقان سری Last of Us که از سال 2020 به عنوان شریک ولز در مدیریت این شرکت کار کرده است، به کار خود به عنوان مدیر استودیو Naughty Dog و کارگردان خلقت ادامه خواهد داد. رهبری تمام جنبه های مدیریت کلی استودیو و جنبه های خلاقانه پروژه های توسعه سری، بخشی از وظایف فعلی دراکمن و تیم مدیریت جدید در Naughty Dog خواهد بود.

بخوانید  لیتل کیتی، شهر بزرگ - همه مکان های ماهی

کریستین گیرلینگ همچنان در سمت قبلی خود به عنوان رئیس فناوری و فناوری و آنتونی نیومن یکی از کارگردانان The Last of Us Part 2 در سمت جدید سرپرست طراحی و تولید کلی پروژه های در دست توسعه این استودیو خواهند بود. در این سریال به کار خود ادامه دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر