نیم نما از بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty; ماجراجویی مفصل در شهر شب


در قسمتی ویژه از ویدیوهای نیمه نمایشی و به بهانه انتشار محتوای Phantom Liberty از بازی Cyberpunk 2077، وارد کیهان این اثر شدیم و ماجراجویی را در شهر شب تجربه کردیم.

سرانجام، زمان تجربه Cyberpunk 2077 فرا رسیده است. پس از مدت ها انتظار و به روز رسانی هایی که بازی را یکی پس از دیگری از این وضعیت شرم آور خارج کرد، به بهانه ای برای شیرجه زدن در کوچه پس کوچه های شهر شب، با جانی سیلورهند، به یک Phantom Liberty نیاز داشت. و خود را در یک سی دی پروژه RPG خالص غوطه ور کنید. .

این قسمت از Half-View بیشتر شبیه یک برنامه ویژه برای Cyberpunk 2077 است. ویدیویی که در طی آن تاریخچه بازی را بررسی کردیم تا فلسفه شینتوئیسم، بوشیدو و بودیسم را که در پس داستان ها و دنیای بازی بافته شده است بررسی کنیم، ساختار مراحل بازی را بررسی کردیم و در محله داگ تاون فانتوم لیبرتی شامل و کوچه ها بود. در شهر شب، داستان و ماموریت های فرعی را پیش بردیم.

پس اگر مثل ما سال ها منتظر بودید تا ببینید Cyberpunk 2077 بالاخره بازخرید می شود یا خیر، حتما این ویدیو را ببینید و البته نظرات خود را برای ما بنویسید. آیا نسخه Ultimate و Phantom Liberty شما را وادار به کشف بازی کردند؟ آیا با Cyberpunk 2077 آشنایی دارید یا قبلاً آن را بازی کرده اید؟ نظرات خود را برای یک گیمر بنویسید.

در دوربین تماشا کنید در YouTube تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین معاملات رایانه های بازی رومیزی از پیش ساخته شده قبل از Prime Day