انتخاب سه ابرقهرمان دیگر در فیلم جدید سوپرمن فاش شد


برادران وارنر به تازگی سه بازیگر جدید به گروه اضافه شده است Superman: Legacy ساخته جیمز گان سه ابرقهرمان دیگر را برای بازی در این فیلم استخدام کرده است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به Superman: Legacy اضافه شدند. Vanity Fair گزارش داد که ناتان فیلیون بازیگر سریال Firefly، ایزابلا مرسده بازیگر فیلم Transformers: The Last Knight و ادی گاتگی بازیگر فیلم های Twilight سه بازیگر جدید هستند که به جمع بازیگران اضافه شده اند. . از سوپرمن: میراث. فیلیون در این فیلم نقش گای گاردنر با نام مستعار گرین لنترن، مرسده در نقش هاوکگرل و گاتگی در نقش مستر ترریفیک بازی خواهند کرد. پیش از این، دیوید کورنسوت برای ایفای نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن و ریچل برازناهان در نقش لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy انتخاب شده بودند.

ناتان فیلیون بازیگر سریال فایرفلای در نقش کودکی جدا شده در فیلم جوخه انتحار، جیمز گان و وارنر

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای سینمایی جدید DC به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy و The Suicide باشد. فیلم Squad به همراه رئیس استودیو دی سی کارگردانی و نویسندگی را بر عهده خواهند داشت. او فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. ناتان فیلیون قبلا با گان در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و فیلم The Suicide Squad با هم همکاری داشتند.

ایزابلا مرسده در فیلم دختر شیرین

قاتگی پیش از این در فیلم X-Men: First Class حضور داشت و مرسده اخیرا در فیلم مادام وب بازی کرده است. با این حال، نقش لکس لوتر در فیلم Superman: Legacy هنوز مشخص نشده است. جیمز گان هنگام معرفی Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی‌اش متعادل می‌کند و حقیقت، عدالت و مهربانی آمریکایی را در دنیایی که مهربانی قدیمی و منسوخ تلقی می‌شود، تجسم می‌دهد. .

بخوانید  محبوبیت چشمگیر Elden Ring در Steam همچنان ادامه دارد

ادی گاتگی

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود. فیلمبرداری و تولید Superman: Legacy قرار است در ژانویه 2024 آغاز شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر