به‌روزرسانی انویدیا به GeForce اجازه می‌دهد تا اکنون به خوبی با Steam Deck بازی کند

در حالی که همیشه امکان استفاده از سرویس استریم GeForce Now انویدیا در Valve Steam Deck وجود داشته است، اکنون به لطف ابزارهای جدید انویدیا که توسط IGN گزارش شده است، این کار بسیار آسان تر است. آخرین به‌روزرسانی این غول سخت‌افزاری شامل اسکریپتی برای تنظیم خودکار در Steam Deck و همچنین اضافه کردن پشتیبانی از گیم‌پدها هنگام بازی در مرورگر است.

به لطف یک اسکریپت جدید از Nvidia که برای خودکارسازی فرآیند طراحی شده است، راه اندازی GeForce Now در Steam Deck اکنون به کار بسیار کمتری نیاز دارد. این اسکریپت به طور خودکار Google Chrome را بر روی Steam Deck نصب می کند، سپس تمام تنظیمات و پیکربندی های لازم را اضافه می کند تا به راحتی بازی ها را از GeForce Now پخش کنید.

این اسکریپت هنوز در نسخه بتا است، بنابراین ممکن است به طور کامل کار نکند، اما همچنان باید روند را برای بازیکنانی که می‌خواهند پخش جریانی بازی را در Steam Deck راه‌اندازی کنند، ساده‌تر کند. اسکریپت را می توان از طریق صفحه دانلود GeForce Now پیدا کرد. همانطور که انویدیا در پست وبلاگ خود اشاره کرده است، این اسکریپت همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که به راحتی بازی ها را از کتابخانه های غیر Steam خود مانند GOG یا Epic Games Store از طریق ابر بازی کنند.

جدیدترین به‌روزرسانی انویدیا برای GeForce Now همچنین هنگام استفاده از GeForce Now در مرورگر، از جمله هنگام بازی در مرورگر در Steam Deck، از گیم‌پدها پشتیبانی می‌کند و تجربه بیشتری را برای گیمرهایی که می‌خواهند بازی‌ها را در دستگاه دستی Valve پخش کنند، بهینه می‌کند.

بخوانید  سری کامل Neon Genesis Evangelion تخفیف عمیقی در آمازون دریافت می کند

GeForce اخیراً تبلیغات را به سطح رایگان خود معرفی کرده است، تا زمانی که کاربران یک جلسه را بارگذاری می کنند، حداکثر دو دقیقه تبلیغات نمایش داده می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر