فریا آلن از Witcher امیدوار است که طرفداران به لیام همسورث فرصتی بدهند

سریال The Witcher از نتفلیکس به تازگی تولید فصل چهارم خود را آغاز کرده است که نقطه عطفی برای این سریال محسوب می شود. هنری کاویل از نقش اصلی گرالت از ریویا کناره‌گیری کرد و لیام همسورث از بازی‌های گرسنگی این نقش را برای دو فصل آخر سریال بر عهده گرفت. اگرچه طرفداران هنوز همسورث را در نقش گرالت ندیده اند، اما همبازی او، فریا آلن، امیدوار است بینندگان سریال به او فرصتی برای اثبات خود بدهند.

آلن به کولایدر گفت: «من نمی‌خواهم به جای او صحبت کنم، اما از آن‌چه که می‌فهمم، احساس می‌کنم که او واقعاً می‌خواهد تلاش کند قلبش را بازگرداند. “او در حال تمرین است. صادقانه بگویم، من برای او متاسفم، زیرا اول از همه، این پایگاه هواداران می تواند بسیار توهین آمیز باشد، و موقعیت ایده آلی برای ایفای نقش شخص دیگری نیست. اما من واقعا برای انجام این کار هیجان زده هستم. ببینید او چه کار می کند و پسر دوست داشتنی است، فقط امیدوارم مردم به او وقت بدهند، می دانید؟

آلن که نقش پرنسس سیری را در این سریال بازی می کند، همچنین در مورد جهت گیری شخصیت او در فصل آینده صحبت کرد.

آلن گفت: «شخصیت‌های ما، تمام خطوط داستانی در این فصل از هم جدا می‌شوند. “بنابراین بسیاری از آن سفر من است. بدیهی است، گرالت”همیشه وزن زیادی روی شخصیت من خواهد داشت، اما واقعاً اوست. این فصل اتفاقات زیادی می افتد. او به مکان‌های بسیار تاریک درون خودش می‌رود، و همچنین فقط به کشفیات، و تبدیل شدن به یک زن، اساسا. پس بله، او چیز خودش را دارد. تعامل زیادی در آنجا وجود ندارد. »

بخوانید  کارت گرافیک RX 6950XT به قیمت RTX 4070 رسیده است.

آلن در حال بازی در Kingdom of the Planet of the Apes است که از جمعه 10 می در سینماها اکران می شود. فصل 4 The Witcher باید اولین در سال 2025، و این سریال اخیرا برای فصل پنجم و آخر توسط نتفلیکس تمدید شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر