تنها چند ساعت تا رونمایی از دستگاه های جدید آیپد فاصله داریم. رویداد Let Loose را با استفاده از Zoomit دنبال کنید

چندین ماه است که شایعات مختلفی در مورد آی پد جدید اپل، کیبورد مجیک و اپل پنسل شنیده می شود. شایعات احتمالاً در رویداد جدید اپل به واقعیت تبدیل می شوند.

طبق اعلام رسمی اپل، در تاریخ 7 می 2024 (18 اردیبهشت 1402) ساعت 17:30 به وقت ایران، این شرکت رویداد جدیدی را با شعار Let Loose برگزار خواهد کرد. در این رویداد شاهد رونمایی از سری جدید آیپد پرو و ​​ایر خواهیم بود.

پوستر تبلیغاتی رونمایی از آیپد 2024 اپل

سیب

آیپد پروهای جدید اپل احتمالا با نمایشگر OLED عرضه خواهند شد و آیپد ایر برای اولین بار در دو اندازه صفحه نمایش رونمایی خواهد شد.

علاوه بر iPad، Apple Pencil 2024 و Magic Keyboard 2024 از دیگر محصولات رویداد بهار 2024 اپل خواهند بود.

آیپد پرو 2024; استقبال اپل از صفحه نمایش اولد

مدل های مختلف اپل آیپد پرو دارای ویژگی های مهمی هستند. اما استفاده از صفحه نمایش LCD (با نور پس زمینه LED کوچک) برای یک تبلت پرچمدار چندان راحت نیست.

آیپد پرو 2024 احتمالا با پردازنده M4 و هوش مصنوعی عرضه خواهد شد

برخی شایعات نشان می دهد که نمایشگرهای iPad Pro به OLED تغییر خواهند کرد. تغییری که ممکن است در رویداد Let Loose به عنوان یک ویژگی استاندارد برای هر دو مدل 11 و 12.9 اینچی تبلت های اپل معرفی شود.

دو تبلت آیپد پرو 2024 احتمالا با پردازنده M4 و تغییرات عمده در محل دوربین سلفی عرضه خواهند شد.

آی‌پد پرو ۲۰۲۴ ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که از موتور عصبی بهبود یافته در پردازنده M4 سرچشمه می‌گیرد. اپل تا زمانی که iPadOS 18 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2024 در ماه ژوئن رونمایی نشود، این ویژگی ها را به طور رسمی معرفی نخواهد کرد.

بخوانید  تریلر هولناکی برای اولین فیلم دختر M. Night Shyamalan منتشر شد
رابط کاربری iPad Pro 2022

بزرگنمایی

دوربین فعلی آیپد ایر و پرو در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این طراحی هنگام قرار دادن تبلت در حالت افقی برای کاربران مشکلاتی ایجاد می کند و تماس های تصویری در این حالت چندان جالب نیست.

صفحه نمایش OLED به طور چشمگیری تجربه بصری iPad Pro را بهبود می بخشد

طراحی فعلی iPad Pro اولین‌های زیادی را به کاربران داد. ویژگی هایی مانند اتصال مغناطیسی Apple Pencil به کنار بدنه iPad برای شارژ یا افزودن Face ID، که البته در حال حاضر فقط یک مهمان در iPad Pro است، نه سایر مدل های تبلت اپل.

طراحی فعلی زیبا به نظر می رسد، اما قدیمی است و نیاز به تعمیرات اساسی دارد. تغییراتی که می‌تواند با نمایشگر OLED شروع شود و به ویژگی‌هایی ختم شود که تجربه کاری را با iPad Pro 12.9 اینچی 2024 و iPad Pro 11 اینچی 2024 بهبود می‌بخشد.

آیپد ایر 2024; قوی تر و همه کاره تر از همیشه

آیپد ایر 2020 مانند نسل های قبلی تنها در نسخه 11 اینچی عرضه شد. رسمی که اپل احتمالاً آیپد ایر جدید را دنبال کرده و این تبلت را به عنوان سری پرو در دو مدل آیپد ایر 11 اینچی 2024 و آیپد ایر 12.9 اینچی 2024 عرضه خواهد کرد.

بازی با اپل آیپد پرو 2022 / تبلت اپل آیپد پرو 2022 منتشر شد

بزرگنمایی

دو تبلت سری آیپد ایر 2024 به احتمال زیاد به پردازنده M2 مجهز خواهند شد و مانند دو مدل سری پرو شاهد تغییرات مربوط به دوربین سلفی خواهند بود.

کیبورد جادویی جدید با طراحی جذاب تر

اپل احتمالا در رویداد Let Loose از کیبورد جادویی جدید با ابعاد بزرگتر و بدنه بادوام تر رونمایی خواهد کرد. پایین مدل جدید صفحه کلید جادویی اپل احتمالا از آلومینیوم ساخته خواهد شد. اما همچنان پورت USB-C خواهد داشت. این لوازم جانبی جدید می تواند iPad Pro را به یک لپ تاپ جمع و جور تبدیل کند.

در پوستر رسمی رویداد بهاری اپل به طور خاص به قلم اپل اشاره شده است. از سال 2018 تا به امروز، اپل آیپد پرو و ​​اپل پنسل را بدون تغییر طراحی خاص عرضه کرده است. به همین دلیل، غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم اپل پنسل نیز دستخوش تغییراتی شود.

برنامه طراحی اپل آیپد پرو 2022 / نسخه اپل آیپد پرو 2022

بزرگنمایی

برخی شایعات می گویند که مداد اپل جدید با سرب مغناطیسی قابل تعویض عرضه خواهد شد. این قابلیت احتمالا توسط Apple Pencil برای انجام کارهای مختلف ایجاد شده است. در کنار این ویژگی، Apple Pencil 2024 احتمالاً از بازخورد لمسی پشتیبانی می کند و اثری شبیه لرزش را به دست فرد هنگام کار منتقل می کند.

قدم های بزرگ اپل برای کاربران

اپل در حال کار بر روی نسخه ارزان‌تر نسل دهم آی‌پد است. این تبلت با قیمت 329 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این محصول، آیپد مینی 2021 با همان ظاهر اما با پردازنده سریعتر روانه بازار خواهد شد.

مقالات مرتبط

مدل های ارزان قیمت و اصلاح شده ایرپادهای اپل به همراه لپ تاپ های مختلف اپل مجهز به پردازنده M4 از دیگر محصولات این غول فناوری آمریکایی هستند که همانند نسل دهم آی پد و مینی جدید در تاریخ 7 می (18 اردیبهشت) رونمایی نمی شوند. رویداد ؛ اما ما انتظار داریم که آنها قبل از پایان سال 2024 وارد شوند.

رویداد جدید بهاری اپل حدود یک ماه قبل از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2024 (WWDC 2024) در 10 ژوئن برگزار می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر