موفقیت شگفت انگیز انیمیشن ماریو همچنان ادامه دارد

ددلاین گزارش داد که انیمیشن The Super Mario Bros. این فیلم به سودآورترین اثر سال 2023 تبدیل شد.

طی چند سال گذشته، اقتباس‌های منحصربه‌فردی از بازی‌های ویدیویی مانند The Last of Us، Fallout و Cyberpunk به طرفداران ارائه شده است که موفقیت‌های زیادی هم از لحاظ تجاری و هم از نظر انتقادی به دست آورده‌اند. انیمیشن برادران سوپر ماریو یکی از آن اقتباس هایی بود که از نظر سود خالص بالاتر از فیلم های برجسته سال 2023 بود.

همانطور که Deadline گزارش داد، Super Mario Bros. این فیلم با غلبه بر آثاری مانند Spider-Man: Across the Spider-Verse، Oppenheimer و Barbie به سودآورترین اثر سال 2023 تبدیل شد. هزینه تولید 100 میلیون دلاری این انیمیشن به طور مساوی توسط نینتندو و یونیورسال تامین شده و با احتساب سایر هزینه ها، بودجه ای بالغ بر 400 میلیون دلار داشته است.

در مقابل، انیمیشن ماریو در طول اکران خود در سینماها و سرویس‌های استریم ۹۵۹ میلیون دلار درآمد داشت و با سود خالص ۵۵۹ میلیون دلار به پردرآمدترین انیمیشن سال ۲۰۲۳ تبدیل شد. در مارس 2024، نینتندو اعلام کرد که در حال کار بر روی دنباله ای برای Super Mario Bros است. این فیلم که در آوریل 2026 وارد بازار می شود، آغاز شده است.

کریس پرت نوبت ماریو چارلی دی نوبت لوئیجی آنیا تیلور جوی نقش پرنسس هلو، بلک جک نوبت بوزر کیگان مایکل کی نوبت تاد ست روگن نقش الاغ کنگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کمیک، فرد ارمیسن نقش کرانکی کونگ و سباستین مانیسکالکو نقش اسپایک در کارتون The Super Mario Bros. فیلم پخش شد. آرون هوروث و مایکل جلنیک آنها در راس انیمیشن ماریو قرار داشتند و متیو فوگل او فیلمنامه را نوشت.

بخوانید  بازی TRON: Identity با پخش یک تریلر معرفی شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر