سیمو لیو دوباره تایید کرد که Shang-Chi 2 “قطعا اتفاق می افتد”

دنباله ای برای Shang-Chi و The Legend of the Ten Rings ساخته خواهد شد. ستاره سیمو لیو بار دیگر گفته است که نقش ابرقهرمانی خود را تکرار خواهد کرد، اما هنوز نمی‌تواند بگوید چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

ظاهر شدن در نمایش امشبجیمی فالون مجری برنامه از لیو درباره شانگ چی 2 پرسید. این بازیگر ابتدا با فالون شوخی کرد و او را مسخره کرد: “می خواهی کارم را از دست بدهم، درست است؟” اما این بازیگر سپس مجدداً تأیید کرد که ادامه‌ی آن هنوز برنامه‌ریزی شده است. لیو گفت: “خب، ببین، من این را خواهم گفت: قطعاً این اتفاق می افتد.”

این تنها یک ماه پس از اینکه لیو به یکی از طرفداران در Threads پاسخ داد و قول داد که Shang-Chi به MCU بازگردد، رخ می دهد. در آن زمان، مبهم به نظر می رسید که آیا لیو به دنباله ای اشاره می کند یا صرفاً گنجاندن او در فیلم دیگری از مارول. در سال 2023، لیو نیز نسبت به Shang-Chi 2 خوشبین بود، اما اشاره کرد که به دلیل تاخیر در ساخت انتقام‌جویان بعدی، به عقب رانده شد.

لیو علاوه بر تایید دوباره دنباله، گفت که Destin Daniel Cretton نیز برای کارگردانی فیلم بازخواهد گشت. کرتون کارگردانی Shang-Chi را بر عهده داشت و همچنین به عنوان فیلمنامه نویس فیلم MCU که در سال 2021 اکران شد و بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. اوایل امسال اعلام شد که کرتون فیلم لایو اکشن ناروتو را کارگردانی خواهد کرد. این فیلمساز قبلاً به کارگردانی Avengers: Kang Dynasty نیز وابسته بود، اما در نوامبر پروژه را ترک کرد.

بخوانید  تریلر جدید سریال خاندان اژدها با محوریت صحنه‌های اکشن، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

تاریخ انتشار رسمی برای دیزنی و شانگ چی 2 مارول وجود ندارد. تنها فیلم MCU که امسال اکران می شود Deadpool and Wolverine است که در 26 جولای اکران می شود. برای اطلاعات بیشتر، بررسی Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings از GameSpot را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر