تمامی باس‌های رمان گرافیکی برج تاریک استیون کینگ 50 درصد تخفیف دارند

استیون کینگ در طول 50 سال فعالیت حرفه ای خود بیش از 60 رمان منتشر کرده است و شناخته شده ترین نام در دنیای ترسناک است. بیشتر کتاب‌های کینگ آثار مستقلی هستند، اگرچه او چند سری از جمله برج تاریک نوشته است. طولانی ترین داستان کینگ، برج تاریک، شامل هشت کتاب است که در یک دوره 30 ساله از سال 1982 منتشر شده است. در سال 2007، مارول شروع به اقتباس از برج تاریک در کتاب های کمیک کرد. اگرچه این اقتباس در نهایت قبل از رسیدن به نتیجه لغو شد، اما طرفداران رمان های اصلی هنوز هم چیزهای زیادی را در آنچه منتشر شد پیدا می کنند. گالری ناشر 13 این موضوع را تشخیص داد و در اواخر سال گذشته کمیک ها را با فرمت گالینگور omnibus دوباره منتشر کرد. هر سه مجموعه کتاب کمیک برج تاریک با قیمت‌های تخفیف‌دار در آمازون به فروش می‌رسند.

رمان گرافیکی برج تاریک همه‌جانبه

سری Dark Tower ترکیبی متقاعد کننده از فانتزی بالا، علمی تخیلی و ترسناک است. اما در هسته خود، برج تاریک سفر یک قهرمان سنتی است. داستان در Mid-World پسا آخرالزمانی می گذرد، داستان تلاش رولند ریچین برای برج همنام و مرد سیاه پوش، یک جادوگر تاریک قدرتمند را دنبال می کند. رمان‌ها اغلب دوره‌های زمانی و جهان‌های متفاوتی را در بر می‌گیرند، اما رمان‌های گرافیکی، در بیشتر موارد، خطی‌تر هستند و تجربه خواندن صمیمی‌تری به آن‌ها می‌دهند که می‌تواند هم برای خوانندگان قدیمی و هم برای تازه واردان برج تاریک جالب باشد.

The Dark Tower: Beginnings Omnibus ممکن است مورد توجه طرفداران قدیمی این مجموعه باشد. این مجموعه گالینگور که اساساً یک پیش درآمد است، حاوی پنج رمان گرافیکی است که داستان بلوغ رولاند دشاین از گیلاد را روایت می‌کند که منجر به تبدیل شدن او به آخرین تفنگدار شد. همانطور که در فلاش بک ها و مکالمات در طول سری به آن اشاره شده است، داستان رولاند را پوشش می دهد و آن را گسترش می دهد. اگرچه خود کینگ این کمیک ها را ننوشت، اما به عنوان ناظر خلاق در پروژه خدمت کرد. برج تاریک: شروع Omnibus در 800 صفحه تنها 49 دلار قیمت دارد. با توجه به اینکه در اوایل امسال هنوز هم گاهی اوقات به قیمت 100 دلار فروخته می شد، این یک سرقت است.

بخوانید  پیوستن نویسنده بلیزارد به بازی Beyond Good & Evil 2
آغاز برج تاریک استیون کینگ: حماسه کامل رمان گرافیکی
آغاز برج تاریک استیون کینگ: حماسه کامل رمان گرافیکی

آلبوم عکس

دو omnibus دیگر – The Gunslinger و The Drawing of the Three – از دو کتاب اول این مجموعه نامگذاری شده اند. اگرچه آنها همان نکات اصلی داستان را به عنوان همتایان رمان خود پوشش می دهند، اما کمیک ها موضوعات جدیدی را نیز پوشش می دهند که برای بسیاری از طرفداران جالب است، حتی اگر اخیراً خود رمان ها را خوانده باشید.

The Gunslinger Omnibus 736 صفحه است، در حالی که The Drawing of Three 464 صفحه است. سه جلد جلد گالینگور حاوی تصاویر باشکوهی است که توسط تیمی از تصویرگران کشیده شده است.

همانطور که گفته شد، می توانید از رمان های گرافیکی The Dark Tower بدون اطلاع قبلی از مجموعه لذت ببرید. با این حال، اگر ابتدا رمان های اصلی را مرور کرده باشید، احتمالاً تجربه مفیدتری با این توم های غول پیکر خواهید داشت. در مجموع بیش از 4000 صفحه کاملاً یک تعهد است، اما برای طرفداران داستان های فانتزی و علمی تخیلی ارزش وقت گذاشتن را دارد. برای لذت بردن از برج تاریک، لازم نیست از طرفداران رمان های ترسناک سنتی کینگ باشید.

می‌توانید مجموعه‌ای از نسخه‌های جلد شومیز تجاری هر هشت رمان برج تاریک را با قیمت ۸۵ دلار در آمازون از یک فروشنده شخص ثالث دریافت کنید. خرید مستقیم این مجموعه از آمازون برای شما 100 دلار هزینه دارد (قیمت لیست 161 دلار است).

برج تاریک دارای شخصیت های بسیاری است که در دیگر رمان های پادشاه خواهید یافت. شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران که در رمان‌های به ظاهر نامرتبط ظاهر می‌شوند، جزء اصلی کار کینگ بوده‌اند. در واقع، شباهت بسیار جالبی بین The Dark Tower و The Stand، رمان کینگ در سال 1978 وجود دارد که بسیاری آن را بهترین اثر او می‌دانند. Stand در نوع خود یک مانع است، حتی با توجه به استانداردهای استیون کینگ. این طولانی ترین رمان مستقل زندگی حرفه ای کینگ است. نسخه شومیز فعلی، که می توانید با قیمت 15 دلار در آمازون تهیه کنید، 1200 صفحه است.

بخوانید  Pokemon Trading Card Game - Preorder The Original 151 Set Now

کتاب بعدی استیون کینگ، مجموعه داستان‌های کوتاه با عنوان You Like It Darker، در ۲۱ می منتشر می‌شود. می‌توانید نسخه‌ای از You Like It Darker را با قیمت 19 دلار از 30 دلار در آمازون پیش‌سفارش دهید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر